30 Haziran 2009 Salı

Çekirdek Değil, Zekirdek Tatlım


Lise ikiye giderken keşfettim "Zeki Kayahan Coşkunla Zekirdek" programını ve şimdiye kadar hiçbir radyo programının müftelası olmayan ben, bir kerecik dinlemeyle bağımlısı oldum bu programın.

Sıradan programlar gibi olmamasından mı (bilirsin işte özelliklede sıradaki şarkı bilmem kimden sevdiceğine, yok sevipte kavuşamayanlar gibi alışagelinmiş diyaloglar) ya da gerçekten farklı olmasından mı bilmiyorum. Bu programda neler mi vardı, birbirinden ilginç matraksiyonlar (canlı telefon. bağlantısında stres atmak için halı dövenler, rahat batıyor diye kafasını su dolu leğene sokanlar, sevinçten fedonculuk oynayanlar [tabakları birbiri ardına kıranlar] ve birbirinden ilginç canlı bağlantısı konukları.)  Hele bir Atilla abiyle, Ayten hanım var ki sormayın gitsin.

Yani kısacası saat 11.30 ile 2.30 a kadar bu program özellikle de yaz gecelerime büyük bir eğlence kattı .

http://www.zekirdek.com/ ==> Bu siteye girerek radyo programı hakkında bilgi alabilirsin ya da geceleri internetten takip edebilirsiniz ve en önemlisi artık sende matraxcıların bir üyesi olabilirsiniz.


4 kişi ahkam kesmiş:

Alexis dedi ki...

Evvettt.. bir matraxçı daha.. hemde ayşam...

evet höykürüktü bu :)

Kız şu kelime doğrulamaayı kaldırsan iyi olmaz mı ?

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

evet bnde zekirdekçilerdeyim wminacım. :) Zeki kayahan coşkunun kitaplarından tut, izmirdeki tek kişilik gösterisine bile gittim. Mesela şimdi bile onu dinliyorum ;)

FFatiHH dedi ki...

zekirdek te nickin ne ...
matrax ve zek müdavimiyim ben de :)
2006 dan beri:)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

aysa__89 nickim :)