19 Temmuz 2009 Pazar

Dikkat Temizlik Var!




















Allahım bir yorgunum ki anlatamam sebebi ise sabahtan beri temizlik yapıyorum. Sabah kalktığımda üstümde gereksiz bir enerji vardı ve elime geçen toz beziyle, köşe bucak,herbir yeri temizledim. Olayı öyle abartmışım ki sandalye tepelerinde gardrob'un üstünü fln da silmişim. :) Sonrada ver elini elektirik süpürgesi.. Annemde (yada vilada manyağıda denebilir kendilerine ) ayda bir uğrayan hatta bazen hiç uğramayan bu temizlik şevkimi görünce, şaşakaldı. :D ee o kadar uğraşmışım az şey mi (hehe ne demişler kız olsun çamurdan olsun)


8 kişi ahkam kesmiş:

birkadin dedi ki...

kesinlikle :) bi gun elbette icimizden gelecek temizlik yapmak, hic kimse merak etmesin :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

aynen görkem :) zamanı gelince temizlikte yapıcaz, yemekte, kariyerde hatta çocukta :D

FFatiHH dedi ki...

Bende çok ev temizledimmm..çOK KÖŞE BUCAK SİLDİM..Ve değil ardından birinin geri kirletmesi,orlara dokunması bile sinir ederdi beni..Ama şunu da söyleyeyim..Temizlik şevkimin yerinde olduğu hiçbir anda...kimseye ayağını kaldır kak git şuraya..ordan da kalk şimdi şuraya,, demedim..

+Kaldır ayağını..
-tamam işteee kaldırdım..
+kalk orayı da süpürecem..
-tamam..
+durma ayakta git şurda otur.
-peki
+ordanda kalk..
-tamam şimdi nereye oturayım.
+.....
-bu eski yerime geçiyorum oranın işi bittimi
+bitti
-peki o zaman
+duurr ayaklarının altı kirlendi ben orayı temizledim
-napayım?
+......
-Nere geçeyim anneee?
+ öffff bi yere sığamadın sendee
-Ben dışarı gidiiyorumm
+dışarı nere...
-Ne oldu sokakları da mı temizledin?

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

hehehe süpermiş :D annelerin temizlik anındaki ruh halini ve arada geçen dialogu süper yansıtmışsın valla :))

FFatiHH dedi ki...

Eğer bunu yapan kardeş olursa sert çıkılır kavga edilir ve "güç yetirilir".Ama birazdan ağlayan kardeşe acınılır pişman olunur vicdan azabı çekilir..ele süpürge alınır..onun yerine süpürüLÜR..
öZÜR dilenmez ama pişman olduğunu belli eder..Tabi kardeş te hala tripteyse acıma duygusu yavaş yavaş kendini "iyi ki yapmışım" a bırakır.Kardeş bu haklı olduğu durumu fırsat bilip hırçınlaşır pöykürür bağırır.Ve bu kez saç baş yolunur.iYİ bir kavga yapılır.Artık herkes rahatlamıştır.Herkesin nefesi açılmıştır sabah sabah.Ne gerek vardır yürüyüşe. :))

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

iyiki kardeşim yok o zaman =)

FFatiHH dedi ki...

hıııı o zaman yürüyüş yap sen :))

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

=))