21 Ağustos 2009 Cuma

Alışveriş Canavarlığına Soyunmak

Bu çantaya resmen dibim düştü, ama malesef çanta alma kontenjanımı fazlasıyla doldurduğumdan alamadım. Beğenenlere bu çanta, Wc Waikiki'de 25 tl.


Bu aralar canım sıkılıyo, rahat batıyor da denebilir. O kadar sıkıldım ki okul açılsa da gitsem der oldum. Havalar çok sıcak, yapacak bir şeyler de bulamıyorum evin içinde. Dört duvar üzerime geliyor. Arkadaşlarımsa yazlıkta. Ben ise İzmir'in nöbetini tutuyorum bu ara. Gerçi çok gezdin, yeter artık otur poponun üzerinde dediğinizi duyar gibiyim. Ama insanin gezdikçe gezesi geliyor. Örneğin dün Forum Bornova'ya gittim , İkea, Bershka, Wc Waikiki başta olmak üzere tüm dükkanları annemle talan ettik. Tüm dükkanlarda inanılmaz indirimler var. İzmir yaşayanlara bu aralar Forum Bornova'ya uğramaları şiddetle tavsiye edilir.



Bu aynayı da İkea'dan 4.5 tlye aldım
yatağımın yanına pek bir yakıştı
doğrusu

0 kişi ahkam kesmiş: