23 Ağustos 2009 Pazar

Kuzucuğum İyi ki Doğdun


Üniversitede hazırlığa başladım ilk haftalarda tanıdım seni, ilk görüşte kanım ısındı sana, tabi seninde bana. O günden bugüne o kadar çok şey paylaştık ki seninle! Bu yüzdendir bırak konuşmayı, bakışlarımızdan bile birbirimizin ne anlatmak istediğini şıp diyerek anlamamız. Yeri geldi benim moralim bozuk oldu ve derdimi paylaşan sen vardın başucumda, yeri geldi sen darda kaldın ben koştum sana. Beraber ödev yaptık sabahladık, sabahlara kadar güldük, denizlerde huzur bulduk ve hayalere daldık. Ama en güzeli hep eğlenecek bir şeyler bulduk seninle birlikteyken. Moral kaynağım oldun en zor anımda. Gün geldi bizim dostluğumuz yetmedi annelerimizde sürükledik bu  arkadaşlığa. Her yere beraber gittik, İnciraltı meskenimiz oldu, hayatı dalgaya aldık , güldük eğlendik. Muhteşem bir arkadaşlığı paylaştık demek az kalır, daim bir dostluğu paylaştık seninle çok kısa bir süre zarfında.



Ve bugün ise birtanem, Cemremin nam-ı diğer "kuzucuğum"un doğum günü. Cemre bugün tam 21 yaşına bastı ve koskocaman kız oldu tatlım benim.


Umarım hep mutlu olursun ,hep yanaklarından o gamzeciklerin eksik olmaz. 


Her zaman hayatı dolu dolu yaşa tabi hayatının bir parçasında beni de tutarak.


Seni Seviyorum Canım Dostum Nice Senelere :)

0 kişi ahkam kesmiş: