24 Eylül 2009 Perşembe

Bandırma'ya Elveda, İzmir'im Gel Bana

Anladığınız üzere İzmir il sınırları içine varmış bulunmaktayım. Dün geldim, uyuşuk, sersem ve yorgunum. Arkadaşım Günce'yle konuştum dün. Bugün buluşup İzmir'i alt üst etme kararına vardık.

Alsancak , Konak olmadı oradan da, Karşıyaka. Böylece üzerimdeki uyuşukluğu da atarım belki. Ama nasıl hazırlanıcam ve kendimi Alsancak'a nasıl atıcam işte oraları meçhul. Beni bıraksalar bir köşede öylece yatsam. Arasıra düşünüyorum da erkek olmak varmış, üstüne tişörtünü, kotunu geçir hemen çık, oh ne güzel valla. Ne makyaj, ne süs, ne püs!






24 kişi ahkam kesmiş:

FFatiHH dedi ki...

Arasıra düşünüyorumda erkek olmak varmış, üstüne tşörtünü, kotunu geçir hemen çık, oh ne güzel valla yaa!!



sen neden farklı bişey yapmak zorunda hissediyosun ki kendini..,
Yap aynısını..

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

olsun yaa hiç öle paldır küldür çıkılır mı ama yaa :))

FFatiHH dedi ki...

çıkılıırrr amaaannnn..
çık.
gez.
kendini başkalarının istediği gibi görünmek için sıkıntıya sokma.Bazen aynaya bile bakmaaa.
Kusursuz güzelliğe ulaşınca aynaları kırmanın vakti gelmiş demektir.Kır aynalarını.Korkma uğursuzluk söylentisi bağtıll. :)
Her zaman derim relaxxxx :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

başkalarının ne istediğinin önemi yok, kendimi ne şekilde rahat hissediyorum asıl o önemli olan bnm için :)) aynaların ne günahı var ya hem, ayrıca relaxım ben :D

FFatiHH dedi ki...

Arasıra düşünüyorumda erkek olmak varmış, üstüne tşörtünü, kotunu geçir hemen çık, oh ne güzel valla yaa!!


bunu diyen sen değilmisin...Kendini öyle rahat hissedeceğini anladım oysa ki ben.

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

demek istediğim saç,baş düzeltme derdi yok,ıslat çık, allık sürmeden dışarı çıksam "hasta mısın sen yüzün sapsarı" :S erkek olsan öyle mi yaa :D

FFatiHH dedi ki...

bak işte başkaları bişey der die yapıyosun yok sa sapsarı görünmen hasta olman anlamına gelmiyo.bunu biliyosun..ama yinede haklısın..var zorlukları kız olmanın..Allah kimsemi kız etmesin demem.diyemem :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

he he :)) ne yaptm ettim kendi dediğime getirdim meseleyi :))

FFatiHH dedi ki...

istersen meseleleri hiç benim açımdan değerlendirmeyelim.Mutlu oluyosan bununla.yapmayım istersen karşı yorumm..hep sen haklı ol hımm nasıl uyar mı sana :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

yoo öyle bi derdim yok bnm ztn öyle düşünsem yoruma açmazdm yazıları :)) son olarak herkesin kendince haklı olduğu noktalar vardır, benimde seninde ..

FFatiHH dedi ki...

peki :)) neyse yüzün sapsarı hastamısın sen ? :)))

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

yaa eet hastayım nasıl bildin !!

FFatiHH dedi ki...

E yüzün sapsarı dedim ya :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

yüzümü nerde gördün diyeyim o zmn :))

FFatiHH dedi ki...

ya nerden göreyim işte :)
geçmiş olsun neyin var..
dur yine hasta olduunu tahmin ettiğim gibi tahmin edeyim.
Başın ateş gibi yanmıyo olsa bile ateş yüksek.
gözlerin ağrıyo kızarıyo.
yorgunsun ama uyumak gelmiyo içinden.
canın pek bişey istemiyo.
iiştahsızsın

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

sağolasn okudum hasta oldum, sayende :))

FFatiHH dedi ki...

hııım evet genelde hasta olurlar bana :P

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

bi olay 360 derece nasıl saptırılır görmüş oldum sayende :))

FFatiHH dedi ki...

önce hasta ettim..şimdide yeni bir deneyim..pffff tamam yazdıklarıma bende sinir oluyorum yavaş yavaş :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

evet daha devam edersen şimdi hasta oldum daha sonra ölürüm falan anim allah :)) bnce buna bir dur demelisin artık yavaş yavaş..

FFatiHH dedi ki...

tamam dur Fatih. :)
görüşürüz ayşa. :)
Ayrıca 360 derece dönersen sapmış olmazsın :)
iyi akşamlar.
benim gitmem lazım.
uyku saatim :P

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

tmm hadiii ii gceler (blog yorumu çizgimden kaydım sayende :D)

FFatiHH dedi ki...

:) sağol.
Benim yüzümden Yorum çizginden kayacak kadar nezaket gösterip şu gevezeye cevap verdiin için özür dilerim senden.

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

sana eşlik eden bi geveze varmış ki konuşmuşsun, o yüzden hiç mi hiç ehemmiyeti yok :))