1 Ekim 2009 Perşembe

Dertli Gönüllere Giren İşte Benim

Hani ünlülere sorarlar ya "Bu mesleği yapmasaydınız ne olurdunuz?" diye. Mesela yarın öbür gün bana sorsalar kati suretle psikolog olurdum derdim artık eminim buna. Niye mi? Çünkü vaziyet aynen şu;


G : - Ayşa'm ya kulağımı deldirmiştm ya ben, şişti şimdi çıkarayım mı küpeyi? Sence ne yapayım? 
C: - Off ayrılcam galiba ben bu çocuktan. Ya çok dengesiz! Sence ne msj atayım şimdi. Ne yazayım mesajda?
B: - Off artık katlanamıyorum Ayşenur. O uzakta ben burada, tahammülüm kalmadı artık. Sen olsan napardın bir post yazsana blogunda bana bu konu hakkında. (bunu biliyorsunuz artık eminim)
M : - Yarın evlilik yıldönümümüz napayım sence (yıllanmış evlilik uzmanıyım sanki ben)
U : - Okulu bırakacağım galiba ben. Sence ne yapayım ?

Ne olduğumu şaşırdım. Güzin ablamı mıyım, yoksa dişi Mehmet Çoşkundeniz miyim bir türlü anlam veremedim.

Ama bildiğim tek bir şey var o da dinlemeyi ve akıl vermeyi çok sevdiğim.


8 kişi ahkam kesmiş:

FFatiHH dedi ki...

ben de galiba kafayı yiyen psikologlara yyardım ederdimm...

Harbi sence ben ne olmalıydımm Ayşenur? :)

icimdeki yolculuk dedi ki...

bence güzel birşey bu fikirlerin önemseniyor soruluyor kendine göre bi güzin ablasın..

Leah dedi ki...

Gözüm abla mı var ya, ben Güzin abla diye biliyordum ama :D

Psikolog olmak zor yahu, böyle arkadaş tavsiyeleri daha iyi :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

harbi ya nasıl şaşırmışım bn onu :S düzeltiyorum direk :))

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

Kısaca FD sende bence deliolog diye bir branş açılırsa, orda çalışmalısın :D

FFatiHH dedi ki...

olabilir :) sen hasta olarak gelme isterimm..ama bi çaymı içmeye beklerim... :)

Unknown dedi ki...

Yine de arkadaşlarının sana güvenim her en önemli konularda bile danışmaları güzel bence.

memo dedi ki...

seven sevilir,sevmek ise meziyettir