13 Ekim 2009 Salı

Kadınları Anlama Kılavuzu Ders 1- Pohpohla Beni Bebeğim

Biz bayanlar gerçekten garip yaratıklarız. (bir bayan olarak bunu söyleyebiliyorum ya helal olsun bana yani!) Örneğin karşı taraftan bir davranış bir söz yada tavır falan beklerken erkekler gibi asla açıkca belirtmeyiz ne istediğimizi.. Bir nevi kartlarımızı kapalı oynarız. İlla dolambaçlı yollardan imalar , bakışmalar, süzüşmelerle ifade etmeye çalışırız düşünce ve beklentilerimizi. Erkek denen cinsin en esaslı görevide labirent gibi olan kadın mantığını çözmeye çalışmaktır şüphesiz.. Doğru yolu bulana kadar (ki o aşamaya çok az ilişkinin sürdüğü görülmüştür). Çoğu kez labirentte yanlış yollara sapar hatta öyle ki bazen çıkmaz sokaklara da girer erkek cinsi. İşte o zaman anlayışısızlıkla , ilgisizlikle ve vurdumduymazlık gibi çeşitli sıfatlarla nitelendirilirler biz bayanlar tarafından..
İşte size yaptığımız garipliklerin ilki, ayrıca erkeklerede tiyo niteliğindedir.
* Pohpohla beni bebeğim : Eğer bir kadın son günlerde kilo aldım diye hayıflanıyorsa, ve zırt pırt "sence son zamanlarda ben biraz kilo mu aldım aşkım?" gibi size anlamsız gelen sorular yönetiyorsa bu demektir ki şuan acilen ilgine, sevgine ihtiyacım var. "Evet hayatım, gerçekten öyle" gibi dalgın bir anda verilen bir yanıtın sonu "Artık sen ,beni eskisi gibi sevmiyorsun, beğenmiyorsun" "Zaten geçende yanımızdan geçen kızlara nasıl baktığını gördüm, tabii artık eskisi gibi güzel bulmuyorsun" a kadar dayanabilir haberiniz ola.. ;))
(devamı gelecektir, gelmelidir.. )

2 kişi ahkam kesmiş:

FFatiHH dedi ki...

kablosuz bağlantıya benzetiyorum ben bu ilişkileri...Wireless in varsa bağlanırsın..yoksa boşuna uğraşma...

absalom dedi ki...

ayağa kalktım alkışlıyorum kuran çarpsın :))

yeni dersleri beklicim...

ben bu dersten geçerim gibime geliyo ehe.