23 Ekim 2009 Cuma

Kadınları Anlama Kılavuzu Ders 2- "Düş Peşimden Be Adam!"

Klasik kadın yöntemleri biri olarak elektirik almadım meselesini sayabilirim. (bu laftan sonra erkek kendinden şüphe eder hatta ben elektirik şalteri miyim sorusunu bile yöneltebilir kendine) Bunun anlamı kabaca "sen tipim değilsin canım, çok üzgünüm" dür. Bunların dışında "neden mesaj atmıyorsun"a cevap olarak "kontörüm yok" gibi kestirip atmalarda "artık mesajlaşmayı bırak duman yoluyla bile iletişime geçmeyelim" anlamını taşır.

Bazıları ise elektirik alamadım yerine, "sevgilim var, sevdiğim var, çıktığım var" vs. gibi kibarca reddetme tabirleri kullanırlar. Asıl olarak "düş peşimden bee adam"ın kibarcasıdır bu cümle aslında. O zaman erkek milleti anlamalıdır ki, bu kızdan ona hayır yoktur. Erkek platonik aşkını kalbine gömüp gitmelidir artık.


2 kişi ahkam kesmiş:

FFatiHH dedi ki...

kontörüm yok dedikten sonra erkekte oluşan paranoya yersiz değilmiş evet ama bu paranoyak fikirler kontörsüz(!) kıza bildirildiğinde "Aaaaa saçmalama olurmu öyle şey..Bak gerçekten yoktur.Düşünme böylee" gibi cümleler kurar ki..sen de "Lan olum ne odunsun Kızın kontörü yok iiicee mahcup ettin sende" dersin.Erkeğin bu durumu anlayabilmesi ve samimiyetinin derecesini öğrenebilmesi için kontör transferi yapmak en kolay yoludur..Senden haber alamayınca rahat edemiyorum gibi de bir yalan söylenir.Sırf paranoyak fikirlerinin gerçekliğini test etmek için.

SmG dedi ki...

elektrik meselesi çok doğru:D evet insanlar arasında elektrikimsi bi etkileşim illa ki var, birinde hissettiğin sıcaklığı bi başkasında hissedemezsin tabii, ama "elektrik alamadım" cümlesi artık o kadar klişeleştirildi ki, bi insan birinden hoşlanmadığında artık bi bahanesi var. elektrik alamadım diyor, iş bitiveriyor.