23 Kasım 2009 Pazartesi

Kasım Başkadır



Bu sene kasım ayı gerçekten benim için gerçekten iz bırakıcı geçti. Bir geldi  pir geldi de denebilir.
* "Kasımda Aşk Başka"ydı hadi, kim demişti ki bu koca yalanı. Peh peh peh! Koca bir zırvalama! En azından benim için öyle. Ekim olabilirdi , Eylülde de olabilirdi ama Kasım ayı için koskocaman bir fiyaskoydu bu söz.
*Onun dışında bir nebze kendime gelmek ve vizelerinde verdiği zorunlulukla oturup ineklemekti Kasım'ı başka yapan. Oturup sayfalarca ingilizce birşeyler ezberlemekti. Maksat sınav kurtulsun.
*"Kasımda Dostluk Başka"ydı ama kötü zamanlarımda çünkü onlar hep yanımdaydı. Ben de onların yanında olamaya çalıştım elbette. 
* Her şeye rağmen hayata gülümseyebilmekti. Herşeye ve herkese rağmen..

Umarım bundan sonraki aylar, yıllar ve Kasım'lar çok daha iyi olur. İşte o zaman "Kasım da aşk da gerçekten de başkaymış" diyebilirim belki de, kim bilir.

dipnot: "Sweet November"ı hangi aklı evvel "Kasımda Aşk Başka"dır diye çevirdi merak ettim tam şuan :D




2 kişi ahkam kesmiş:

FFatiHH dedi ki...

çeviriler neden böyle oluyo bilmiyorum yani neyse o olsun deilmi..çok izlensin diye mi acaba :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

evet daha çok izlensin diye olabilir ama kim çeviriyor başka tabirle kelimeyi kim evirip çeviriyor bu kadar merak ettim açıkcası :)