11 Kasım 2009 Çarşamba

Ve Vizeler Yaklaşır


Off blog off! Haftaya vizeler var. Buhranlar basıyor ve oturup çalışmak gelmiyor içimden. Ama biliyorum artık çalışmaya başlamam gerek. Oturuyorum ders başına uykum geliyor. Göz kapaklarım kapanmakta ısrarcılar.

Bunlar yetmezmiş gibi sabah sabah Politika dersine giren hocamız birden bire arkamızda belirip "günaydın" bile demeden "haftaya vizeleriniz var" diyerek olayın beynime dank etmesine neden oluyor. "Hocam yapmayın daha bir hafta var" diyesim geliyor ama bir şey diyemeden susuyorum.

Ama yanlız değilim. Eminim benim gibi öğrenciler arkadaşımlarım da aynı dertten muzdaripler. Hepimizi allah kurtarsın tek temennim bu. Hepimize çalışma şevki gelsin. Fazla değil bu şevk 1-2 hafta kalsın gitsin sonra.

Herşey aleyhime! Hava da yağmurlu. Bu havada da şimdi ne güzel uyunur. Ne diyorum ama ben ya uyumak yok! Ders çalışmak lazım ders!

3 kişi ahkam kesmiş:

FFatiHH dedi ki...

aynen haftaya bizim de..Valla ne yapacam bilmiyorum...hangi birine çalışacağımı şaşırdım..hiç not yok elimde..derslerin çogu da ezber..üstelik sayısalcıyız...

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

işte isyanıma kulak veren bir insanoğlu :D bizde sözelciyiz ama bakalım napcam bilmiyorum.. Sana da şimdiden kolay gelsin, kolaysa benim de başıma gelsin mümkünse :((

FFatiHH dedi ki...

çok sağol..kolaysa başına gelsin.. :) amin