25 Şubat 2010 Perşembe

21'e Ay Kala


21'e bir ay kala rehavet çöktü üzerime. Çok yiyorum, çok su içiyorum, hee bir de paso yatıyorum. Havadan mıdır sudan mıdır anlam veremedim. Hiç dinlenemiyorum bir uyuşukluk bir miskinlik. Yaşlanıyor muyum neyim. 20 küsür olacağım ya tam 20 küsür! Az buz değil , şaka ise hiç değil. Bu güne dek bir dikili ağacım yok ona yanıyorum.





5 kişi ahkam kesmiş:

FFatiHH dedi ki...

yaş 21 eder yolun yarısı pehh :) Yaşlandığımız doğru amma ve lakin yaşlıyız diyemeyiz

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

"yaş 21 eder yolun yarısı pehh :)" bunun üzerine ben ne diyim sana daha insan iki çift güzel söz söyler moral verir.. :'(

FFatiHH dedi ki...

moral vermek kolay ki...birazdan şaka yaptım derim..yaş 21 daha ne yaptın ki..neler neler görcez derim olur biter..moralin yerine gelir..ŞAKA bi yana az önce dediklerim şakaydı :) 21 ya ne ki.daha nelr görcez..ohoooo...
ı'm wood..yas you can say..may be it.you can..

FFatiHH dedi ki...

daha şunu şunu şunu yapacaktım ama geç kaldım geçti yaşım diyeceğin ne var hayaında Ayşenur ? Yok yanlış anlama bunu kendine sormuş olman için sana sordum..Biraz düşünelim diye..

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

var ya mesela keşke bir tane dahi olsa enstrüman öğenmek isterdim bu zaman kadar.. Yanlış anlıycak birşey yok ortada Fatih :D dont panic =)))