18 Mayıs 2010 Salı

Sinsi Sinsi Sinsirella

6. his mi 6. hissiyat mı bilmiyorum. Aslında 6. hissin ne olduğunu bile bilmiyorum ama neyse.

Bir kaç ay önce birini tanıdım ve o an kanım ısınmadı. Tabiri caizse dakika bir gol bir kıl kaptım daha sonra da öğrendim ki gerçekten sevilesi hatta muhabbet kurulası bir insan değilmiş.


Mesela bir hatun kişiliği (ismi lazım değil)  tanıdığım andan itibaren tavırlarını garip buldum. Tavırlarında ilk saniyeden itibaren rahatlık ve çok kısa sürede kurulan bir yakınlık. Onun sinsi (Sinsirella) ve içten pazarlıklı olduğunu içten içe hissettim. Sonra ise kendi kendime bir dur dedim. Peşin hüküm de vermeyeyim yazıktır kıza. Sonra da kızın nasıl bir insan olduğunu öğrendim zaman geçtikçe.

Ve bingo! Kanım ısınmamakla haklıymış da gayet. Şeytanmış kız, tam bir şeytan! Ayarttığı erkekler, milleti sinsi sinsi dolduruşa getirmeler, gereksiz yalakalıklar. Demek ki hissedebiliyormuş insan. Artık ben de az çok insanların art niyetli mi iyi niyetli mi anlayabiliyorum demek ki.

Zaten kız milleti fena (ki ben diyorum bunu) bir de kıskanç, nemrut ve fettan, kenafir oldu mu hiç çekilmiyor uzak durmak lazım.


2 kişi ahkam kesmiş:

ilhan dedi ki...

Gerçekten anlaşılıyor. Önyargı yapmak istemiyorum insanlara karşı fakat şu ana kadar "Yok ya belki de iyi insandır" deyip şans verdiklerimin hepsi lanet insanlar çıktı. Evet düşündüğümden bile kötüydüler. O yüzden baştan direk uzaklaşmak lazım.

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

aynen malum mu oluyor yada insan saraffı mı olduk bilemedin.. :))