26 Haziran 2010 Cumartesi

Zart Sınav, Zort Sınav


Ne sınavmış arkadaş, herkes bir stres bir panik. Dün kuzenimle konuştum o da sınav kurbanlarından. İyice psikolojisi bozulmuş üzüldüm bayağı. Bir belirsizlik, bir karamsarlık.

Vaktinde tek sınav bizim canımızı okurken kim bilir üç tanesine girsek halimiz nice olurdu. Ki ben zaten stres bir insan olarak n'apardım hiç bilemiyorum. Gerçi bu sene üniversitelerde kontenjanlar artırılmış sınavada az kişi girecekmiş. Umarım herkes istediği bölüme girer. Üç kuzenimde KPSS'ye girecek. 


Liseye sınavla, üniversiteye sınavla, işe sınavla, sınav, sınav, sınav... Ömrümüz test kitapları arasında heba ederek geçiyor. İş hayatına girene kadar bu sınavlar yüzünden beynimizi yiyoruz, kafayı yemiş psikolojik rahatsız insanlar olarak iş hayatına atılıyoruz. Hepimiz için hayırlısı olsun !




5 kişi ahkam kesmiş:

FFatiHH dedi ki...

Buuu soru hazırlama sektörü bence geleceği olan bi sektör napsak sorular mı hazırlasak,

abi biz fabrikaya eleman alacaz şöyle varsa 50 altmış tane güzel soru rica edecem.

tamam hemen abi.sen e posta adresini ver eleman hemen göndersin

tanesi kaça soruların.

abi şimdi sen yabancı değilsin.Soruların içinde geçen bu sabancının yaptığı sorulrdan var bi kaç tane.Ama yani bi sorunu yok.sıfır sorular gibi.gün yüzüne çıkmamaış.neyse işte sana teki 10 tl olur.

10 çok be. 8 den hesaplayıp.hesabına yatırıyoruz


:)))))

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

hehe iyi fikirmiş gerçekten de kesin o zaman köşeyi döneriz bak :))

French Oje dedi ki...

mimlisin sen cınım:)

Chilek dedi ki...

aynen öyle ondan sonra da iş hayatında insanların normal olmasını bekliyorlar:)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

@French Oje yazcam canım en yakın zamanda mimi teşkür ettim mim için ;)

@Chilek üstüne üstlük birde işe girmeden önce sınava tabi tutuyolar bir çok yerde işe girişte bile mülakat :((