23 Temmuz 2010 Cuma

Çeşmealtı'na da Gittik Beraber, Çeşme'de de Yaşadık

Attığım başlığın geçici veyahut kalıcı olarak çevreye verdiği zarardan ötürü özür diler, Demet Akalın'dan tiksinen biri olarak başlık sıkıntısından dolayı Demet Akalın'ın şarkı sözünü yazdığımı bildirmek isterim. Epey bir süredir yazamaz oldum, staj hayatına girdiğimden beri. Yorgunluk akabinde akşam on bir bile olamadan bir köşede sızmalar.

Geçen haftasonu Begümlerin yazlığına Çeşmealtı'na gittim onu bile yazamadım sana. Gerçekten çok eğlendik. Güneş, havuz, gecelere akış ve yazın vazgeçilmezi paso yeme içme. Bir yerde görmüş oldum ömrü hayatımda Hele ki urla süt mısırı (egelilerim tabiriyle darı) var ki yemeye doyamazsın. Oradayken Çeşme Alaçatı'ya da gittik, tabii oranında meşhur kumrusundan bahsetmeden geçemeyeceğim. Haftaiçine iyi moralle başladık  ve baktık cuma gelmiş bile.

Haftaya cuma stajım bitiyor sonra da Ayşenur kaçar!

Nereye mi? Altınoluk'a tabiisi de! Bu haftasonu içinde de Çeşme planlarımız var bakalım.






3 kişi ahkam kesmiş:

French Oje dedi ki...

hande yener şarkısı diil miydi o yeaa?

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

evet ya öyleymiş :D ben nedense onu demet akalın die benimsemişim :D

SokoPrens dedi ki...

ertuğrul özkök yazısı gibi olmuş:P
ceşmede ayayorgi koyunu tavsiye ederim..