5 Temmuz 2010 Pazartesi

Uzanmışım Kumsala, Güneş Damlar İçime

Yazın geldiğini Pazar günü anca anlayabildim. Gümüldür Aquapark'a gittim haftasonu. Ve havuza girme siftahımı gerçekleştirdim. Kaydıraklardan kaydım, o da kesmedi denize girdim. Suyla olan hasretimi bir güzel giderdim. Yanıma ne kitap almıştım ne de müzik çalar. Amaçsızca, hiç düşünmeden yattım güneşin altında. En güzeli oydu aslında. Kafam tamamen boşalmıştı. Ertesi gün staj için erken kalkmak dışında başka derdim yoktu.


Abazasız tatil olur mu hiç! Abazanın teki ben nereye gitsem o da oradaydı. Ben giderken de elindeki kağıdı uzaktan bana göstererek sallamalar falan. Aklınca numarasanı falan alıcağımı falan düşündü (sapık stayla ) Dönüşte ise yol boyunca kadının teki annemle bana tüm hayatını anlattı. Ömür boyunca bir daha karşılaşamayacağın insana ayaküstü niye yaşam hikayeni anlatırsın hiç anlamam. Belki de tanınmamanın ve bir daha karşılaşmayacağını bilmenin rahatlığıyla anlatıyor insanlar tüm bildiklerini bir yabancıya. Aynı internet sohbet odasında rastgele birisiyle sohbet eder gibi. Tek amaç anlatmak, içini dökmek.

Netice olarak hoş oldu, güzel oldu. Bir daha ki deniz macerasını bekliyorum, sabırsızlıkla.


10 kişi ahkam kesmiş:

French Oje dedi ki...

kağıt sallamak ne ya ahahahahhaha prof. sapık!

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

hahaha :D:D Kendince profosyonel metodlara girişti. Yaratıcılıkta sınır yok :P

FFatiHH dedi ki...

Beni bir daha asla görmeyeceğine ve karşılaşmayacığına yemin etsem bana ne anlatırdın son olarak.İtirafların mı mesela?

allecra frain dedi ki...

olsun canım abazansız yer yok malesef bak keyfineeee :):),

hadi deniz kenarında cıbıl cıbıl hatunlara asılıyolar anlarım da heryerdeler yaa hiç rahat yok !

hadi öptüm.

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

aynen öyle :)) her yer abaza, apaçi. güneş gözlüklerle cıbıldak hatunlara bakanlar hele artık onlara kelimeler kifayetsiz... :D

FFatiHH dedi ki...

ya bence bakmalarında acaip bişey yok ama asılmalarını hoş karşılayamam.Bakacaklardır yani.

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

Aslında eksik yazmışın onlar güneş gözlükleri arkasında baktıklarının belli olmadıklarını zannediyorlar ya ona tilt oluyorum asıl.

FFatiHH dedi ki...

hehe bu güzeldi :)

hemera-nyks dedi ki...

aah ah bide ben yaşasam buyaz :(

Hardy

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

@laurel-hardy neyi yaşamalısın deniz-güneş-kum üçlüsü mü? :)) yoksa bir abazanın dikkat çekme çabalarını gülerek izlemeyi mi? :P