5 Eylül 2010 Pazar

Gündem Maddelerim


Son zamanlarda içime bayan "EVET-çiler" ve "HAYIR-cılar" ortalığı sarmış durumda. Apartman kapısına tuturulmuş kağıtlar, her bulunan duvara yapıştırılan afişler, otobüs duraklarındaki billboardlar, Facebook paylaşımları, gazete sayfalarına tam sayfa verilen "EVET" veya "HAYIR" dedirtmeye yönelik dayatma ilanları... Aklı az çok çalışan insanlar zaten anayasada hangi maddelerin değiştirilip, hangi yasaların ekleneceğini veya çıkartılacağını öğrenerek kendi iradesini kullanıp sandık başında neyi istiyorsa ona oy verecektir. Netice ne olur bilinmez ama toplumumuz için elbette en iyisi olması taraftarıyım. Ve bu karmaşadan bir an önce kurtulup normal yaşamıma dönmek istiyorum.

Salı günü Bandırmaya gidiyorum. Uzun zaman oldu gitmeyeli, memleketin bir halini hatrını sormak gerek. 

Geçen kuaförde yetmiş küsür yaşlarında olduğunu tahmin ettiğim teyze manikür ve pedikür yaptırıyordu. Ben kuaföre bu yaşta gitmeye üşenirken çok bakımlı teyzem (ya da ninem) manikür pedikür yaptırıyordu binbir özenle. Ben o yaşa gelince ne hale gelirim kim bilir.

Bu haftasonu Açık Öğretim sınavım vardı. Bütünleme sınavında oradan oraya süründüm. Hele bu sabahki Buca'da 9 Eylül Üniversitesindeydi. Bir saate yakın yol sürdü. Neyse ki iyi geçti, sınavın sonucunu bekliyorum şimdi.

Son olarak herkesin kandilinizi kutluyorum. Herkesin tüm dileklerinin gerçekleşmesi dileğiyle. 




0 kişi ahkam kesmiş: