1 Eylül 2010 Çarşamba

Kaçan Kovalanır Taktiği

"Kaçan kovalanır taktiği" diye birşey var ya, cidden ne de doğru taktiktir.


Son zamanlarda pratiğe dökülmüş halini etrafımda çok sık görmeye başladım. Bir erkeğin yada kızın peşinden onca zaman dolanırsın ve öldür allah yüz vermez ya da çıkarsın ayrılırsın, "sil baştan başlamak bazen" edalarıyla tekrar barışmak istersin ama bana mısın demez katır inadı vardır adamda. Sonra vazgeçersin dersin istemiyor olmucak bu iş, bakarsın yoluna. Hatta biri çıkar senden hoşlanan dersin bari buna yüz veriyim. Belki mutlu olurum artık. Bunu gören eski şahsın kafasında birden bir şeyler dank etmeye başlar ve birden en kıymete binersin. Bu sefer roller değişir. Seninle olmak isteyen o olurken, iki arada bir derede kalan sen olursun. Bakınız "KAÇAN KOVALANIR".

Bu sefer aklın karışır, ne yapacağını bilemessin onca zaman peşinde koştuğun adamın ayağına tıpış tıpış gelmesine mi sevinesin yoksa seni ondan daha fazla hakkettiğini hissettiğin kişiyi geri tepme düşüncesinin verdiği sıkıntıya mı yanasın. Sonuç olarak vaktinde sana yüz vermeyen şahsı ne kadar peşinden koşturursan o kadar kıymetli olursun. Yelkenleri suyu indirip ona dönersen ve ilişkinizden gene bir cacık olmazsa, elinden kaçırdıklarına da yanarsın bu kez. İşin özü kaçan olmakta, kaçabilmekte yani.




9 kişi ahkam kesmiş:

Elizaphelia© dedi ki...

Evet gerçekten çok acayip bu durum ya. Benim de başıma çok geldi. O kadar peşinden koşuyorum mesajlar atıyorum nolur diyorum falan ı ıh adamda nato kafa nato mermer. Sonra iyi tamam diyorum aramıyorum, sormuyorum bi bakıyorum aramaların dibine vurmuş. Nden açmıyosun diye fırça atıyolar bide. Çok zor çok. Bunu en başından başarmak lazım esasında.
=)

Rahime.T.E dedi ki...

Gerçekten kaçmayı becermek lazım ama (: öyle hemen kaçmaktan vazgeçtin mi karşı taraf yine kaçmaya sen kovalamaya başlıyrsn bu sefer

zey0zey dedi ki...

nuh dicen peygamber demicen

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

he hee ortak karar "escape forever" kızlar :D:D

kar dedi ki...

ayşam

http://kariliksizkari.blogspot.com/2010/09/one-life-stand.html

bak bakayım . tam da yazdıktan sonra fark ettim

Adsız dedi ki...

biri seni elde etmek için kaçan kovalanır taktiği mi uyguluyo yoksa gerçekten takılmak istemiyo mu anlamıyorum :D

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

evet onu ayırt etmek biraz zor, en sağlıklısı hoşlanıyorsan şayet hemen atlamadan düşünmek ve bir süre tanıyıp öyle karar vermek. Böylece umut vermeye de gerek yok boş yere

Adsız dedi ki...

ya bısey dıcem sımdı bı cocuk vardı sevgılısı oldugunu dusunuyodum ama emın degıldım ama cocuk oyle boyle degl yaksklı okuln popısı falan neyse bız tanıstık bununla baya yakınız falan sarılıyo yolda yurrken benı eve falan bırakıyo konusrken elımı tutuyo ve delı gıbı mesajlasıyoruz ben gecenlerde bunun bı sevgılısı oldugunu ogrendm sonra yuzune karsı sordum net cevap vermedı bende bu konuda laf soktum bı ton bugun de bana fılmlerdn konusurken laf arasında sevmıyorum askımmm -.- dedı bende askm demedm hc tabı ozaman yabancı fılm ızle dedm oda sennle bısey konusucam dedı tamam dedm sevgılım oldugunu bılıyosun dımı falan dedı neyse tamam falan dedım tabıbuda ıste bırsuru sacmaladı ben sana yakın olmayı sevıyorum falan ıste benm yakn arkım sennle cıkmk ıstıyomus bende cocugu yarım donm once reddetmıstım yanı bana dedıgı sey aynen su ben arkadasmn sevdgı kısıye yan gozle bakmam zaten bnm ıcın sorun degl sana yakın olmayı sevıyorum eger senn ıcınde sorun olmazsa aynı devm ederz ama sorn olursa uzak dururum sndn dedı bnde normlde kacn kovalanr olaynı hıc becermm arkım yanımdaydı tavsıye verdı bana bende cocuga aynen sunu dedım ben sevgılın oldgndn emn degldm ayrıca arkadasnlada cıkma ısınn olmıycanı konusmustm onnla cıkmıcaz ve ben sevgılıne bunu yapamam dısardn sevgılı gıbı gorunuyoruz bu hos degıl bundan sonra anca senınle meraba meraba yazdm gonderdm pekı ozaman nasıl ıstersn yazms ama sınrlndgnı anladm pazartesı okulda gorstugumzde kupelernı kafasına fırlatıcam napmalıyım szce yuz vermesm pemden kosarmı cunku hoslandıgı barız bellı zaten

Adsız dedi ki...

Bi çocuk var ondan hoşlandığımı biliyo bazı tatsız durumlar olmuştu öğrenmişti ve benden geçen sene nefret ediyodu yani bunu söylemişti ama bu sene durmadan bakıyo falan napmam gerekbu taktiği nasıl uygulayabilirim