10 Ekim 2010 Pazar

İlgincim, İlginçsin, İlginç

Smge beni mimlerde ben hiç yazmaz mıyım hiç! Konumuz hayatımızda karşılaştığımız yedi ilginç şey ya da önemli şey. Ben 7 tane ilginç şeyi yazmakta karar kıldım. Tekrardan sağol Smgecim.


Öncelikli hayatımda ilginç olay şeylerden biri, benim bile adapta olmakta zorlandığım teknolojiye, ailemin hatta sülalemin bende daha çabuk uyum sağlayabilmesi. Ailem her yerdeler, Facebook, Twitter, blog, Msn ve benim dahil olmadığım bazı yerler.Allah'tan hem annemle hem de babamla ebeveynden çok dost olduğum için hiç bir sıkıntı yaşamıyorum. Rahatım yani, çekincem falan yok hiç. Teknolojik aletlere olan uyumları da beni benden almakta. Örneğin bana durmadan telden mesaj atan bir annem var, Facebook'ta da dürten babam. Bunun yanında fotoğraf ve video çekmenin yanı sıra bunların kurgusunda da benden çok daha yetenekli babam aynı zamanda. İleride ben anne baba, onlarsa benim çocuklarım olacaklar bu gidişle.

Bunun dışında bir arkadaşım var liseden. Lise 2'de aynı dersanede, son sınıfta aynı sınıftaydık hem dersane hem de okulda. Aynı mahallede oturmamızda cabasıydı. Telefona da her daim dip dibe olmamızdan dolayı; 7/24'lük Günce diye kaydetmiştim kendisini. Sanki olacaklar içime doğmuş gibi. Üniversite sınavları geldi çattı. Bu kez birbirimizden bir haber tercih yaptık. Sonuçlar açıklandığında öğrendik ki ikimizde aynı üniversiteyi kazanmışız. Felek yine ağlarını örmüş anlayacağınız. Koca okulda üç kişi vardı bizim okulu kazanan ikiside zaten bizdik. Hala da çok sık görüşüyoruz. Planlasak bu kadar dip dibe düşmezdik, hayat çok ilginç hakikatten.

Online ortamda hayatıma salça olanlar gerçek hayatta yoklar. Kısmetim internet ortamında daha açık yani ama onlardan da bir cacık olmaz biliyorum. 

Gerçek hayatta tüm arıza erkeklerin beni bulması da ayrı bir ilginçlik. Hayır en azından uzun bir süre hayatımda tutunabilen birileri olsa.

Maşallah diyerek bir de her zaman dört ayağımın üzerine düşmem de bana ilginç geliyor. İşlerim çoğu zaman rast gidiyor.

Lisede ise İzmire olan üniversite gezisinde Ege Üniversitesi'ne gidemememiz ve kendimizi vakit geçsin diye şuan okuduğum üniversitede bulmamız. Şu anki rüya gibi olan kampüste değiliz tabii o zamanlar. Fabrikada bozma iğrenç bir binada eğitim görmekte öğrenciler. Video izletmişlerdi ve "bu üniversitede kim okur yeaa hem de para veriyolar" diye büyük konuşup, daha sonra da soluğu aynı üniversite aldım. Ama şimdi hiç pişman değilim, okulumu seviyorum o ayrı.

Hayatımda sevdiğim insanlara bir türlü kızamıyorum, hep alttan almak zorunda kalıyorum. Ve hayır demeyi pek de beceremiyorum onlara. Ben cidden ilginç bir insanım,acaba ben niye böyleyim? 



2 kişi ahkam kesmiş:

Ayshenur dedi ki...

ayy cok güldüm cnm cvplarına:)cok tşk ediyorum birazcık düşüncem sonra hemen ypcam mimimi:):):)

SmG dedi ki...

teşekkür ederim ben de :) maddeler de gerçekten çok hoş bazılarına da kendi adıma katılıyorum