13 Ekim 2010 Çarşamba

Saçma Sapan, Karman Çorman


İki haftadır tempolu bir şekilde sürüyor hayatım. Dersler başladı, ödevler bile verilmeye başlandı. Üzerine Radyo, Sinema ve Radyo bölümünden yandala başladım bu sene. Genelde giriş dersleri olduğundan benim için yeterli olduğunu düşünüyorum. Ama bunun için film dağarcığımı geliştirmek gerek ve sizden film tavsiyeleri bekliyorum.

Bunun dışında bu sene iki tane uygulama dersimiz var. Biri bilgisayar ve film çekim teknikleri üzerine. Microsoft Word ne nalet bir programdır, evdekiyle okuldaki versiyonlarda farklı olunca öğretilenleri uygulayana kadar bayağı bir efor sarfediyorum.

Az önce bir blog yazısı okudum. Konusu ihanete uğramış birinin hikayesi. Yapılan yorumlar ise beni benden aldı. Yorumlar çeşit çeşit. İşte "seven insan aldatır", "ilişkide olmazsa olmazdır ihanet", "istenmese de hep oluyor" falan filan. Eee güven bunun neresinde? Ya da nasıl ilişki yaşıyor bu insanlar. Her an aldatılırım ya da kendimi hakim olamam aldatırım korkusuyla mı yaşıyorlar. Afedilecek bir şey olarak görmüyorum, "bir gecelik bir şey" versiyonuna büründürülerek sevimli hale getirilmeye çalışılsa bile.

Son olarak resimdeki kişi ve objeler temsilidir, kime aitse hakkını helal etsin. Adios, hasta luego (henüz iki kelime İspanyolca öğrenen kızın görgüsüzlüğü part 1 ) 



4 kişi ahkam kesmiş:

Unknown dedi ki...

Saçma sapan bahanelerle aldatmayı meşrulaştırarak vicdanlarını rahatlatıyorlar.

Profösör dedi ki...

Sinema ve Radyo bölümünden yandala başladım bu sene. Sinema ve Radyo bölümünden yandala başladım bu sene diyorsunuz. Bence senin medya ve iletişime daha yatkınlığın var gibime geliyor. Medya iletişim sanatlvrı birbirine girmiş içiçe mimri giidir. Bence öncelikle olarak yapbiliyorsan bir radyıda ya da bir dvergide başlayabilirsin. Bu konuyu da göze almlısın. Bizi de merakta bırakmvmvlısın. Fikir alış verişijyapbjiliriz. Bu yazında aldatmayla ijlgili görüşün gerçekten örnek alınması gerek. Tebrikler..

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

Aynı teşhisi bende yapmıştım, medya ve iletişim bölümünü açıköğretimden okuyorum, öncesinde de epey bir araştırmıştım zaten =)yazılarımı beğendiğinize sevindim, reklam metin yazarlığı odaklı düşünüyorum şimdilik ama dergide veya gazetede de yazı yazmaya hayır demem. Fikir alışverişi yapma fikrinizi de pekala memnuniyetle karşıladım, teşekkürler bunun içinde ayrıca =))

Profösör dedi ki...

Her türlü medya iletişimle ilgili sorularını sorabilirsiniz. Reklamcılık,yayıncılık ve matbacılık konusunu da içerebilir. Ayrıca yeni Radikali gördüyseniz onla ilgili fikirlerini merak ediyorum ben. Bir kritik yapabilir misin. Senin pencerenden nasıl görülebiliyor.