19 Kasım 2010 Cuma

Acil Yardım!!


Günler geçse ve artık Çarşamba gelse ne güzel olur, sınavlarım çarşamba günü bitiyor sayılır. Pazar günü olan İspanyolca sınavı ise Allah kerim. Yarın ise aksilik çıkmazsa, film çekim teknikleri dersi için "Ayrılık" temalı video çekicem. Daha fikrim yok, orjinal olması şart. Klasik sevgiliden ayrılma, evden ayrılma gibi şeyler çekmek istemiyorum, farklı birşeyler olsun istiyorum. Ve sizden yardım dileniyorum. Aklınıza ayrılık deyince ne geliyor? Somut şeyler de olabilir, yardımlarınızı bekliyorum.





8 kişi ahkam kesmiş:

Laura dedi ki...

evcil hayvandan ayrılma diyeceğim oda çok basit kaçacak. bence yine sevgili ayrılması olsun ama sonra ayrıldığı kişinin aslında olmadığı karakterin şizofren olduğu ortaya çıksın. bambam. büyük şok!
basit mi :/

Leah dedi ki...

üniversiteyi kazanıp memleketinden ve ailesinden ilk defa ayrılacak birisi bence ayrılığın en somut örneği. Bayram sonu dolayısıyla bu somut örnek otogarlarda çokça olabilir hatta :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

canım bu fikir benimde aklıma geldi ama diğeri süper, yayınlamıyorum, kendime sakladım onu değerlendiricem kesinlikle :) Çok sağol yardımın için ;)

Droplet dedi ki...

Aynı sey olur mu bilmiyorum ama..
Hamile bir kadının bebeğini düşürmesi..
Sevgiliden ayrılığı sosyal paylaşım siteleri üzerinden işleyebilirsin. Ne de olsa buaralar cok popüler. Facebookta ilişkisi var durumundan baslayıp sonra ayrıldıktan eklenen o fotoların teker teker silinmesi durumların değişmesi vs vs..
Bir kızın lösemi olup saçlarından ayrılmasını ele alabilrsin gibi

Dallama Blogger dedi ki...

canını yiyeyim, sevgili mevgili ayrılı yazma. bahsi geçince bile kusuyorum.

anen babası olmayan, kedinden 6 yaş küçük kız kardeşinin okuması için üniversiteyi bırakıp ve daha farkir bir yerde zorluklar içinde yaşayan ılımlı sosyopat bir karakteri baz al.

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

tüm senaryo 1 dakikaya sığdırılmak zorunda yani yaklaşık 8-10 adet görüntünün olduğu,her görüntünün 6 saniye sürdüğü bişey çekmemiz gerekiyor. O yüzden basit bişey olmalı, ana gene de sağol Telekinesis tavsiyelerin için :)

son kıllanma tarihi dedi ki...

hani derler ya, sebgili ayrılığı çok klişe bilmem ne... klişe olsun! ama yine de en ço etkileyen o!

orijinal olucam diye boşuna kasma! kolay ve daha etkili yolu var! sevgililerin ayrılması! iki aşık insanın ayrılması! hiç boşuna "orijinal ne yapabilirim" diye düşünerek vaktini harcama! orijinal ne bulursan bul, yine de iki sevgilinin ayrılması kadar etkili olan bir şey bulamazsın...

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

beğendiğim fikirleri kendime saklıyorum yani değerlendirdiklerimi blogumu herkes biliyor malum :) Lauren fikrini kaydettim, videoyu çekemedim henüz o yüzden yayınlamadım fikrini.