12 Kasım 2010 Cuma

Müge Anlı Sendromu ve 20'lik Diş Izdırabı

Müge Anlı izlemekten annemde oluşan paranoyalar bana da sıçramaya başladı. Dün ödev çıkarttırmaya giderken önüme çıkan ve poşetlerini taşımam için benden yardım isteyen yaşlı teyzeye, bin bir şüpheyle yaklaşmam ve o esnada beynimde İnegöllü Sinem, Münevver Karabulut siluetlerinin belirmesi de bunun en büyük göstergesi. Teyze bana poşet taşıtırken elindeki mendille bana eter koklatıyormuş ve ekibi de o esnada arabayla yanımızda durup beni kaçırıyormuş falan pişman. Birkaç saniyede başıma üşüşen bu korku senaryolarını def ederek teyzeye yardım etmeye karar verdim. Nitekim teyze onu aldığım yerin karşısındaki Pideciye beni bıraktırdı ve bana el salladı ardından. Karar verdim, Müge Anlıya ara vermeli artık bir süreliğine.

Bunun yanında ben kendimi hala dünkü bebe zannedip 20'lik dişi ağrıyan arkadaşlara "benim daha çıkmadı yea, zamanı var daha heralde" diye sevinirken, an itibariyle çenem koparcasına acımaya başladı. Etrafımdaki herkes 20'lik dişlerini çektirmek zorunda kaldıklarından, umarım bu süreci sorunsuz geçirebilirim, dinimiz amin =)





4 kişi ahkam kesmiş:

T. Ç. dedi ki...

ah! resmen derdimi anlatmışsın.
müge anlının anneler üzerindeki etkileri! fak!
5 dk geç kalınca aramalar, sürekli bir tenkit, onla konuşma buraya gitme, karanlık yoldan geçme, kapıyı kilitle vs vs
çaresi yok mu ki?

Ayshenur dedi ki...

ahh cnm nptın sen yaa:O izlenirmi o program bn zap yaparken bile bi fena oluyorum:s bi süre ara verme tamamen bırak ve ruh saglıgın iileşsin:D:D:D

Zehirli Sarmaşık dedi ki...

Müge Anlı'nın programı anlatılmaz yaşanır.Evet fazla izleyince bende böyle olmuştum ama genede izleyince insanı kendine bağlıyo.Ne tip insanlar var diyosun.bizimde ünide kantinde her sabah açık oluyo.15dk lık aralarda izliyoruz.tam bi bağımlılık.aman dikkat! =))

SmG dedi ki...

Olsun bazen paranoya yapmak da işe yarıyo ama, sonuçta artık hiç bir insana güven yok, kimin ne olduğu belli değil ki. Yaşlı teyzelerin çoğu zararsız tabii ama tedbiri de elden bırakmamak gerek, yardım ederken tüm algıları açmak lazım :D