14 Aralık 2010 Salı

Fikrimühim Ürün Denemelerim: Part 1


İlk defa pazarlama dersinde hocadan duymuştum fikrimuhim.com sitesini. Sitenin amacı "word of mouth" ile piyasaya yeni çıkan ürünleri tüketiciler arasında yaymak. Bir nevi bir ürünü kulaktan kulaktan yayma gibi birşey. Daha sonra bir arkadaşımda siteye başvurduğunu ve anketler sonucunda denemesi için evine Nesfit mısır gevreği geldiğini söylemişti. İlk defa böyle bir şeye tanık olduğumdan bu duruma hayli şaşırdım. Tabi hiç durur muyum hemen bende kaydoldum.
Geçen gün Nesfitin piyasaya yeni çıkardığı kırmızı meyvelerden oluşan mısır gevreği ve yanında tabağı, araba süsü ve indirim kuponlarıyla beraber kapımdaydı. Öncesinde de kargonun yola çıktığına dair mail yollamışlardı. Gayet itinalı ve site kullanıcılara değer veren bir site olduğunu denemem sonucu anlamış oldum.

Şimdi gelelim ürün hakkındaki düşüncelerime, Nesfit kırmızı meyveli mısır gevreği benim gibi çilek hastası kişilerin damak tadı için biçilmiş kaftan. Kahvaltı öğünün çok fazla sevmeyen, hele haftaiçi okula/işe yetişme telaşesi içinde doğru dürüst birşeyler yiyemeyenler için de Nesfit kırmızı meyveler pratik bir alternatif oluşturuyor.




0 kişi ahkam kesmiş: