13 Aralık 2010 Pazartesi

Hayat İlginç Vesselam


Hayat ilginçken, insanların ilginç olmasını yadırgayamazsın. İşte son günlerde başıma gelen bazı ilginçlikler...

İlginç olaylar... Mesela bugün kıyafet dükkanında çıkarken dükkan sahibinin vitrinin önüne dayadığı cansız manken rüzgarın hışmıyla kucağıma düştü. Aklımda tek kalan şey, olayı algılamamla beraber gülme krizine tutulmam ve zar zor mankeni vitrinin önüne koymam. O esnada etrafta beni kucağımda cansız mankenle görüp deli veyahut sapık olduğumu düşünen birileri oldu mu bilmiyorum.

İlginç istekler... Ayrıca en yakın arkadaşlarımdan biri bugün kuaförden saçlarına pembe balyaj yaptırdı. Uzun zamandan beri hayallerini süsleyen bu çılgınlığından ötürü onu kutluyor, yürekten takdir ediyorum.

İlginç dilekler... Okula yılbaşı nedeniyle dilek ağacı koydular. AÇEV'e üye burslu ilköğretim öğrencileri dileklerini ağaca asarak biz üniversite öğrencilerinden dileklerini gerçekleştirmelerini istiyorlar. Bir nevi onların noel anne ve babaları olacağız bir senelik dahi olsa. İşin ilginci bu çocukların çok az bir kısmının gerçekten ihtiyacı olan şeyler istemesi. Mesela Monopoly (Çılgın Milyoner) oyunu istemiş birçok çocuk. Hayatımda bırak Monopoly'i doğru dürüst öyle kutu oyunlarına sahip olmayan ve en ucuzu 50 tl'den başlayan bu oyunları gereksiz pahalı da bulan ben, bir ilkokul öğrencisi için bu oyununu ne kadar büyük önemi olabileceğini çözemedim. Adidas eşofman isteğini adidas eşofmana sahip olmayan ve marka takıntısına hiç bir zaman sahip olmamış biri olarak kaile alamıyorum bile. Ben kendime bu dileklerden en masumane olan uzaktan kumandalı arabayı seçtim ve en yakın zamanda alıcam.

İlginç Liseliler, "Küçük Sırlar" dizisi çıktığından beri bir sürü mini hatta midi hale getirilmiş eteklerle ortalıkta dolaşan liseli kızlar doluştu. Geçen hafta gene midi boy eteği, bir ton makyajı ve tabi ki okul çantasından olmaya çok uzak çantası olan bir öğrenci görünümünden uzak bir liseli kızla karşılaştım. Ve arkasında tahmin edebileceğiniz gibi abazan tayfası. Kızında bu durum hoşuna gidiyor olmalı ki kırıta kırıta ve hiçte istifini bozmadan takmış peşine adamları gidiyordu. Muhtemelen o esnada gördüğü ilgiden, egosu tavan yapmıştı. Hayret ettim, bir yaşıma daha girdim.

Şimdilik tanık olduğum ilginçliklerden aklıma gelenler bu kadar. Yorum alan yazılarım seri haline getirilebilir bu da böyle biline. ;)



0 kişi ahkam kesmiş: