15 Ocak 2011 Cumartesi

Ben Bu Ayakkabıya Aşık Olurum

Esmer Güzeli'nin blogunu takip edenlerin eminim bu çekilişten haberi vardır. Hayatım boyunca hiçbir çekilişi kazanamamış biri olarak belki olur ya bu kez şansım güler diyerek bu çekilişe dahil olmaya karar verdim.

ShOes Bazaar markasının birbirinden güzel ve yurtdışından ithal bu ayakkabılarına görünce birçok kişi gibi bende bayıldım hatta yukarıdaki modele aşık oldum bile diyebilirim. Sende bu çekilişe dahil olmak istiyorsan bloga bir tık!!


3 kişi ahkam kesmiş:

Ayşegül dedi ki...

Rüya gibi bi model..
Ablamla, lovelyshoes.net aracılığıyla teee çinden aldık bu ayakkabıları =) gerçekten harika duruyo..

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

Hakkikatten rüya gibi :) bende şans yoktur ama hayali bile güzel :)

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

merhabalaaaarr..
ayşegüle yorum yazarken gözüm takıldı,zi de başlattığım mimi yanıtlamak istemişsiniz, çok sevinirim..pamuk eller klavyeye..bana da beklerim..:)