17 Ocak 2011 Pazartesi

Buz Pateni Denemeleri



Bugün ilk defa Bornova'da açılan buz pistine gittik. Düşme ve bir yerlerimi kırma korkumdan dolayı hep ertemiştim ama bu kez gözümü kararttım ve denemeye karar verdim. İlk etapta buz patenlerini giymekle boğuştuktan sonra artık kaymaya hazırdık. Toplamda 45 dakika olan sürede yaklaşım 20 dakikası kenarlara tutunup kaymaya çalışmakla ve kayabilen insanlara imrenerek bakmakla geçti. Hele küçücük kızların buzların üstünde profosyonel buz patencisi gibi kayması "ah ben bu yaşa kadar nerdeydim" dememe neden oldu.

Son onbeş dakika artık kayma çabalarım sonuç vermeye başlamıştı ama düşücem korkusuyla yarım yamalak cesaretle devam ettim kaymaya (çalışmaya). Tam kaymayı becermeye başlamışken süre doldu ve buz pistini terketmek zorunda kaldık. Ardından müthiş yorgunlukla zar zor evime geldim. Farklı ve bir o kadar eğlenceli bir gündü benim için.





1 kişi ahkam kesmiş:

Zehirli Sarmaşık dedi ki...

yaa bende istiyorum =)) tam olarak nerde bu yer? adını duydum ama yerini hiç bilmiyorum :S