20 Ocak 2011 Perşembe

Sınav, Proje ve Çikolatalı Kapiçino

Final haftasına üç gün kaldı. Bir haftadır final haftası öncesi tatildeydim. Önümde bir tane proje var tamamlanması gereken. Ayrıca dört tane nurtopu gibi de sınavım var. Bir tanesinde kitap ve defterin açık olduğu düşünülürse on beş güne üç sınav kebaplık bir durum diyebilirim. Etrafımda çoğunluk olan mühendislik ve grafik bölümlerdeki arkadaşların sayısız proje ve sınavlarını duyunca halime şükrediyorum. Zaten şu yaşıma geldim hiç bir sınava sabahlayamadım ben. Maksimum bire kadar falan dayanabilmişimdir.


Şimdi geyiği bırakıp, oturup slogan bulmam lazım ama aklıma hiçbirşey gelmiyor. Bizim bölümünde kötü yanı bu sanırsam. İyice konuya yoğunlaşınca aklıma bir şey geliyor, onun dışında boş boş dolanıyorum ortalıkta. Neyse bu kız artık kaçar, herkese final haftasında başarılar. 





3 kişi ahkam kesmiş:

Zehirli Sarmaşık dedi ki...

Hadi geçmiş olsun.benimde bugün itibariyle finallerim bitti. =)))

FFatiHH dedi ki...

bitmedimi okulun çocuk. iki haftadır bitti benim. slogan arıyosan blogdan yardım isteyebilirsin unutma.bak kendine iyi.

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

Kısaca FD, aynen ya bizim nane molla okul gene geçe bıraktı finalleri :(