26 Ocak 2011 Çarşamba

Yaşasın Yuppi Heyo Yehu!

1 hafta kapalıyız demiştim ancak 3 tane sınavımın ardından dayanamadım ve işte gene karşınızdayım. Sınavlarım iyi geçti, geriye sadece sunum ve bir de sınav kaldı, onu da bir şekilde hallederim diye düşünüyorum. Normalde her gün post yazmama rağmen sınav zamanı ellerim klavyeye kayıyor. Boşuna dememişler yasaklar cazip gelir diye. Ama tüm çabalarımla dikkatimi bir kaç gün derslere verip ardından bloga dönüş yapma kararı en sağlıklısı oldu.


Bu arada geçtiğimiz gün hemşire olan en yakın dostumun tayinin İstanbulda bir göğüs hastanesine çıktığını öğrendim. Geçen sene KPSS'den beklediği puanı alamadığı için atanması gerçekleşmeyen dostumun bu mutlu haberine deliler gibi sevindik. Ne de olsa İstanbul gibi büyük bir şehirde kaliteli bir hastanede, iyi bir maaşla ve iyi bir semtte iş sahibi olmak, her baba yiğidin harcı değil. Ve bana da direk olarak İstanbul yolları açılmış bulunuyor.

Sevinç paylaşımımın ardından raporuma dönmeden önce son bir haber daha bu grafiker.net sitesinde geçen ay düzenlenen "3 Aralık Engelliler günü" adına düzenlenen yarışmada afişim birinci gelmiş, hiç beklemiyordum ve oldukça şaşırdım. Afişim için buraya bir tık :) Artık projeye dönme vakti, bana ilham dileyin çünkü bizim projelerin ham maddesi ilhamdan geçiyor. Haydin hoşçakalın bloggercanlar..


0 kişi ahkam kesmiş: