21 Şubat 2011 Pazartesi

Baba Beni Okuldan Al


Bu satırları ikinci dönemin ilk gününe gelmenin hüznüyle yazıyorum. İlk haftanın pili biter mi insanın, valla benimki çoktan bitti. Hem de daha hafta başındayken. Geçen tatil olan iki hafta neye mi yetti, tabi ki hiçbir şeye yetmedi, yettiremedim. Kime söylesem, "yarın öbür gün işe başlayınca o on beş günü mumla arıyacaksın" diyerek ağız tadıyla isyan bile ettirmiyorlar insana. Bu dönem oldukça yoğun bir ders programım var, başa çıkabilirim umarım.


Bunun dışında 2 Martta "Cam" adlı tiyatro oyununa gidiyorum (z), İzmire geldiğimden beri adam akıllı hiçbir tiyatro oyununa gidemediğimden benim için bu oldukça iyi bir fırsat.

Şimdilik benden bu kadar bir sonraki postta görüşmek dileğiyle, hoşçakalın, dostçakalın :)




4 kişi ahkam kesmiş:

Profösör dedi ki...

Dostluklar daim olsun..

Zehirli Sarmaşık dedi ki...

Senin dönem yorucu başlamış ama olsun moral bozmak yok :)) bişey sorcam; bu oyun izmir'de oynanacak değil mi? bide nerde sahnelenecek biliyor musun? sorularım biraz çok oldu ama #))

Adsız dedi ki...

bahar döneminde başarılar dilerim..

bloğumada beklerim herkesi.. :))

http://sutlugofret.blogspot.com/

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

zehirli sarmaşık, evet canım oyun 28 şubat, 1 ve 2 mart tarihlerinde Sabancı Kültür Merkezinde

Siyah Süt, iyi temmenilerin için çok sağol, mutlaka blogunu ziyaret edicem.