5 Şubat 2011 Cumartesi

Karman Çorman Bir Post

Çarşamba günü sınavlarım bitti ve artık resmen sömestr başka bir deyişle 15 tatile geçmiş bulunmaktayım. Bu boşluktan faydalanmanın en güzel yollarından biri olarak önce kitap okumaya başladım. "Ateşle Oynayan Kız" adlı romana nihayet başlayabildim. Zaten serinin bir önceki kitabı olan "Ejderha Dövmeli Kız"dan önceki postlarımda bahsetmiştim. Kalın bir roman olduğundan kendi kaptırıp bir kaç güne bitireceğimi tahmin ettiğimden 15 tatil gibi bir zaman dilime yayarak kitabı okumak en güzeli.


Bunun dışında daha önce izlediğim ve çokta beğendiğim başrollerini Kate Winslet ve Leonardo Di Caprio'nun paylaştığı 2008 yapımı "Hayallerinin Peşinde" filmini tekrar aynı zevkle izledim. Çok beğendiğim filmleri en az iki kez izleme taraftarıyım, ilk izleyişte o kadar çok ayrıntıyı kaçırıyor ki insan. Ayrıca zihinde daha iyi yer etmesini de sağlıyor. Film gerçekten çok etkileyici, hala izlemeyenler varsa bence kesinlikle izlemeliler.

Son olarak geçen gün Defne Joy Foster'ın vefatından bahsetmeden geçemiycem. Geçtiğimiz senelerde Star tv ekranlarında "Çat kapı" adlı programını büyük bir zevkle takip ederdim, gene tv8'de çıkan adını şuan hatırlayamadığım bir programı vardı, çokta eğlendirdim izlerken. Vefatını duyunca da gerçekten çok üzüldüm. Bunun yanında Hıncal Uluç'un dün gazete yazdığı yazıya daha da üzüldüm, bir insan nasıl bu kadar çirkinleşebilir. Onun için söylenebilecek en iyi söz "Dinime küfreden müslüman olsa" olur bence, herkes Hıncal beyinde ne mal olduğunu gayet iyi biliyor çünkü.




3 kişi ahkam kesmiş:

Profösör dedi ki...

Defne için hep üzüldük. ölünün arkasından konuşulmamalı bence..

İnternetten izleyebileceğimiz bir filim önerirsen sevinirm. Senin sevkine de güvenirim.

Profösör dedi ki...

Bu arada "Değerler Eğitimi" hakkındaki görüşlerinizi sayfamda paylaşmanızdan memnuniyet duyacağız.

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

Blogumda önceki yazılarımda izlediğim filmler hakkında düşünce ve tavsiyelerimi bulabilirsiniz. :) ama bu yazımda da bahsettiğim "Hayallerinin Peşinde" filmini izlemenizi mutlaka tavsiye ederim