14 Şubat 2011 Pazartesi

Mucizelere İnanır mısınız?


Pek süslü lafları etmeyi beceremiyorum galiba, hele de böyle özel günlerde. Bunun yanında anlamsız da bulurum "hadi bir gün icat edelim de, sevdiğimizi o gün hatırlayalım" anlayışını. Bu sene benim için gene diğer seneler gibi pek de farklı geçmeyeceğine inanıyordum, hatta şöyle demiştim "son bir ay içerisinde birini tanımak, hele de bir birliktelik mi ancak bir mucize.." Adı üstünde mucize ya, başıma gelmez ki benim hiç bir zaman.

Ve bu kez hayat şaşırttı beni, karşıma o "mucize"yi çıkarttı. Erken konuşmayı sevmiyorum aslında bu konularda. Geçmişte yazdığım iki satıra bile layık olmayan insanları düşündükçe pek de şaşırmamak gerek buna. Şuan tek dileğim, umarım bu kez yanılmam ve mucizelerin uzun ömürlü olabileceğine inandırabilir beni.

Son söz olarak, sizlerinde sadece sevgililer gününüzü değil sevebildiğiniz ve sevildiğiniz her gününüzü kutluyorum. En önemlisi de bu ya zaten.




2 kişi ahkam kesmiş:

FFatiHH dedi ki...

keşke mutlu olacağına inanarak bişeylere başlayabilse herkes.en azından bazıları.hatta birisi.ama tersini düşünerek uzak duruyo işte bazıları.yani birisi.

Profösör dedi ki...

Gözlerimi kapadım. Sağım solum sobe dedim. Saklnmayan ebe demeye kalmadan gözlerimi açtığımda ortalık in cin top oynuyordu. Ama ben gittim ilk önce O'nu elimle koymuş gibi saklandığı yerde buldum. Sobeledim. Çünkü saklambaç oynarken benim de saklandığım yerdi orası. Ebeliği değişimli olarak biz ikimiz yapıyorduk. İkimiz de değişimli olarak sobeleniyorduk. Oyun böyle sonsuza kadar devam ediyordu. Diğer çocuklar ise birer figüran gibiydiler...


Seni saymalı, sevmeli, güvenini sağlamalı.. Umarım herşey dilediğin gibi gider...
..........................

"Profesyonel, yaptığı işi mutlaka birilerine öğreten, eserini görmek isteyendir."

http://mefkuremiz.blogspot.com/