21 Nisan 2011 Perşembe

El Ataydım da Sana İki Yazı Yazaydım

Bunca koşuşturmanın arasında bir el atıp bir şeyler yazamadım sana. Bu süre zarfında muhabirlikten tutun da, gezi fotoğrafçılığına, sınav ameleliğine kadar her şeye el attım. Geçen gün 'Yeni gün' (İzmir gazetesinde) benim muhabirliğini yaptığım haber çıktı. Her ne kadar İzmir sınırları içinde okunan gazete olsa bile insan kendi adını gazetede haber altında okuyunca ister istemez böbürleniyor. :)

Bu süre zarfında memleketime birkaç günlüğüne dahi olsa gittim. En yakın dostumla vakit geçirdim. Bunca hengamenin arasında sıcacık dost sohbeti ilaç geldi diyebilirim.

Son olarak dün Kemeraltı Kızlarağası'na gittim. Meşhur köftesi ve fincanda pişen türk kahvesini es geçmedim tabi. Sınıfça giderek, Kemeraltı'nı semirdik. Uzun süredir gitmemiştim ve 23 nisan üstü Malezya başta olmak üzere değişik ülkelerden gelen çocukların dans gösterilerine tanık oldum.

!!Foto ne alaka diye hiç sormayın şu anki ruh halimi yansıtıyor, acıkma saatlerim. Ben bu saatlerde hep buzdolabı ve civarını arşınlarım.








1 kişi ahkam kesmiş:

Profösör dedi ki...

Ahhhhh İzmir ahhhh... Özledim İzmir'imi.. Bayramını kutlarım..