17 Haziran 2011 Cuma

Gerçek Hayatın Pasif Kişisi

Son zamanlarda sık duymaya başladım kendini daha fazla ifade etmelisin sözünü. Siz bakmayın burda şakır şakır konuştuğuma gerçek hayatta göz önünde fazla kalmaya alışkın değilim. Bulunmaz hint kumaşı değilim elbette ama kendime has meziyetlerim elbette var benimde. Etrafımda öyle çok insan var ki kendi meziyetlerini dile getirmeyi becerebilen hatta olayı abartı boyutuna getiren. Ben şuyum, ben böyleyim, ben şöyleyim. Benim yaptığım ise bunu söylemek yerine bir başkasının ağzından çıktığını duymak. Hangisi daha doğru bilmiyorum ve buradan size soruyorum?


3 kişi ahkam kesmiş:

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

al benden de o kadar diyorum,bizimki teoride onlarinki pratikte daha dogru diyorum.bizimkinin degeri bilinmez ,onlARIN KI BILINIR.

bay tükancı dedi ki...

boşver, seninki daha doğru.

ki kendi ağzından söylemen o kadar etkili olmak yerine, çok kendini beğenmiş havası verir ve pek sevilesi bi durum olacağını sanmıyom.

Profösör dedi ki...

Tabi ki senin söylediğin daha doğru..