6 Ağustos 2011 Cumartesi

Oku, İzle, Yat, Oku

Bütün haftasonunu evde geçirmeyi özlemişim. Kitap okumayı, izlemek isteyipte izleyemediğim filmleri izlemeyi, yat kalkıp gene yatmayı.. Bu aralar Ayşe Kulin'in 'Hayat' ve 'Hüzün' adlı ikilisine başladım. Henüz 'Hayat' adlı serinin ilk romanın ortalarında falanım. Geçen haftada Canan Tan'ın 'İz' adlı romanını okumuştum. İkisi de vazgeçemediğim yazarlar arasında, üsluplarını çok seviyorum. Bitirince de Gülse Birsel'in 'Yazlık' kitabını almak niyetindeyim. Ve tabi ki 'Pucca Günlük'ün çıkacak olan 2. serisini de heyecanla bekliyorum. 'Uykusuz Yaz'da Pucca'nın uzun soluklu yazısı oldukça dikkat çekici ve eğlenceliydi. Keşke arada Uykusuzda yazsa Pucca diye düşünmeden edemedim.


Haftasonu diğer yaptığım şeylerden biri de izleyemediğim filmleri izlemek. Dün akşam 'Neşeli Hayat' filmini izledim Yılmaz Erdoğan ve BKM mutfağının. Şimdiye kadar vakit bulup izleyememekle hata etmiştim. Gerçekten güzel bir filmdi. Yılmaz Erdoğan'ın fimlerinde toplumsal sorunlara eğilmesini seviyorum. Daha sırada o kadar çok film varki..

Aklımın bir diğer ucunda da bu hafta vizyona giren 'Smurfy' yani eğer uslu bir çocuk olursak görebileceğimiz Şirinler var. Gitmek istiyorum çok, çok gitmek istiyorum..

Bunun dışında yatıp kalkmak, anneye yardım etmek, tv'de zapping yapmak diğer haftasonu aktivitelerim..

Haftasonu candır, hele ki Cumartesi. Herkese iyi haftasonuları bloggercanlar


0 kişi ahkam kesmiş: