24 Eylül 2011 Cumartesi

Okul Gelir Hoş Gelir

Okulu sevinerek karşılayacaksın deselerdi inanmazdım. Yaz dönemi boyunca yaptığım 2 tane stajın ardından "okul gelir hoş gelir" kıvamındayım artık. İş hayatı okulu aratır derler ya, çok doğruymuş. Örneğin, okul hiçbir zaman sabah 9, akşam 6 buçuk çıkışı olmadığından candır, canandır. Sonra haftasonu hariç, haftaiçi 2 gün yarım 1 tam gün tatili vardır. (bknz ders programım) Devamsızlık denen olayı vardır, sabahları yatar uyur devamsızlık hakkından yersin bazen. Kimse bir şey demez, hesap sormaz. Sonracığıma arada düşer dersler, hoca rapor alır, işi çıkar falan. Patron yoktur karşısında ezilip büzülebileceğin. Üniversite hayatımda son sınıf olmanın da ayrı bir ayrıcalığı vardır ayrıca. Her ne kadar yeni gelen çömezler fiziksel açıdan bizden çok daha büyük görünseler bile, 'okulda 5. yılın demek' deyince onların şaşkın bakışlarına ve imrenmelerine maruz kalırsın.

Hoş, ben de onların yaşındayken aynı onlar gibi düşünüyordum ya. Son sınıftakiler feleğin çemberinden geçmiş, tecrübe sahibi ve özel hayatlarında muhtemelen ciddi ilişki içerisinde ya da nişanlı falan olmalıydılar o zamanki fikrime göre. İşin aslı hiç öyle değilmiş. Yaş ve dönemler artıyor, sen hiç değişmiyormuşsun. Ama gerçekten olgunlaşıyormuşsun göre yaşıya..

İşin özeti ben seviyorum öğrenciliği, öğrenciliğimi. Hayatın en güzel döneminden biri ne de olsa, ekmek elden su gölden. :)


3 kişi ahkam kesmiş:

FFatiHH dedi ki...

hayırlı teskereler :)

OlurÖyle dedi ki...

keyif sen de. hiç bitmesin ;)

baboo cane dedi ki...

sana gerçekten çok katıldım,kesinlikle öğrencilik diyorum,sonsuzluk ve ötesine!...^_^ ♥