1 Ekim 2011 Cumartesi

Teknoloji Özürlü Bir Ben

Her ne kadar "yeni nesil"e dahil edilen biri de olsam tam bir teknoloji özürlüyüm. Daha doğrusu meraksızlık sanırım bendeki. Herkesin elinde dokunmatik telefonların olduğu bu zamanda ben hala tuşlu telefon ötesine geçemedim mesela. Dokunmatik telefonları kullanmayı bilmiyorum, alıp elime karıştırmaya da merakım yok. Tırsıyorum karıştırırken bir şey gelir telefonun başına diye ya da benim telefonuma bişey olur da dokunmatiğe muhtaç kalırım falan diye. Dokunmatik olayına komple karşıyım sanırım. Zaten dokunmatik atmleri de oldum olası sevemedim hiç. Tuşun gözünü seveyim.


Sonra otobüslere bakiye yüklenen sistemleri de beceremiyorum pek. Atm'den para yatırırken de ayrı panik oluyorum. Acele ediyorum, elim ayağıma dolaşıyor. İşimi hallediyorum ama o iş halledene kadar gözümde büyüyor.

Bilgisayar kullanıyorum ama sadece kullanıyorum. Bilgisayar özelliklerinden bir haberim. İnterneti olmayan bilgisayarla mail atmaya çalışacak kadar değilim ama gene de çokta ilerisinde olduğum da söylenemez. :) (1k1e zeynep potansiyelim var bir nevi)

Sonra fotoğraf makinam var, özelliklerini biliyorum ama gene de karambole kullanıyorum. Açıp kullanma kılavuzunu da bir kere dahi açıp okumadım bugüne kadar.

Eskilerden yaşamalıymışım diyorum bazen. Sadece radyo ve televizyon olduğu zamanlarda. Teferruat yok herşey iki tuşla hallediliyor falan. Gerisine ihtiyaç duymazdım eminim.






4 kişi ahkam kesmiş:

FFatiHH dedi ki...

tuş candır . Ama ben senin ıyi derecede bilgisayar kullandığını düşünüyordum . :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

bilgisayarı kullanıyorum da yok rammiş, megabaytmış gigabaytmış anladığım söylenemez. Teknik özellikler sıfır bende.

FFatiHH dedi ki...

onlari bilmesen de olur. Ama photoshop biliyosun. Bankamatik olayı benim ıçin de geçerli ayrıca.

Neşe dedi ki...

hah işte aynı ben! yanlış zamanda doğmuşuz bence de.