13 Ocak 2012 Cuma

Final Haftası Dipnotları


Final haftasındayım bir haftadır. Sınavlardan çok hayatımı da kaplayan bir projemiz var bu ara. Projemiz diyorum çünkü ben dahil toplamda 8 kişi hazırlıyoruz bu projeyi. İlk kez "Altın Pusula"nın her sene düzenlediği halkla ilişkiler projesine katılıyoruz bu sene. Benim halkla ilişkiler projesi olarak yarışmaya hazırladığım ilk proje. Yarışmanın konusu ise "Sosyal ve dijital medyada İstanbul'u markalaştırmak". Konu farklı fikirlere yatkın, diğer bir yandan dallı budaklı da. Hele ki İzmir'de de olunca tarif etmesi daha da zor oluyor. Neyse ki sosyal medya ve dijital medya kısmı var ki tek kurtarıcımız. Yarışmanın son tarihi Mart ayı yani daha epey bir vakit var gibi gözükse de hocaların finale haftası proje biter gibi sunum yapın lafı üzerine her güne yeni bir toplantı kıvamına gelmiş bulunmaktayız. Toplantılar iyi hoşta toplantı süresince acıkmalarımız var bir de. Proje yaptığımız her gün bana kalori olarak dönmeye başladı, sene sonunda okulu ne kadar bir yağ oranıyla kapatacağım ise ayrı bir merak konusu.

Son olarak, benimle aynı kaderi paylaşan tüm arkadaşlara da çok yemeli ama az kalorili finaller diliyorum. Tabi öyle bir dünya gerçekten varsa.


3 kişi ahkam kesmiş:

sophie'nin dünyası dedi ki...

olsun olsun çalışmak güzeldir, zihni dinç tutar :) kolaylıklar, başarılar...

Blogger Bolat dedi ki...

Harikasınız, proje olayı o kadar önemlidir ki, bunu kelimelerle anlaatmam imkansızdır. Mesela ben hayatımı proje satarak kazanıyorum. Konu başlığı olarak da çok merak ettim, bittiğinde benimle paylaşma bir gibi durum söz konusu olabilir mi acaba?

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

Dediğim gibi çalışma yarışmaya gideceği için ne yazık ki sizinle daha sonra da paylaşma şansım yok :(