11 Mart 2012 Pazar

Mart Kapıdan Baktırır...

Havaların dengesizliği herkes gibi beni de sarmış durumda. Baharın gelmeye çalıştığı şu zamanlarda ne giyip ne çıkaracağımı herkes gibi bende şaşırdım. Mart kapıdan baktırır, kazma kürek yaktırır demişler ya hani bence hakları var. Gündüz açık olan havanın birkaç saat sonra kapalı hale gelerek yağmura dönmesi de bunun kanıtı.


Bir de gereksiz bir yorgunluğu var Mart ayının. Etrafımda çoğu kişi henüz gelmeyen bahar yorgunluğuna peşin peşin kaptırmış durumda kendini. Bende de durumlar pek farklı değil. Geç de kalksam erken de kalksam netice aynı. Yatağımdan bir türlü kopamıyorum. Hüzünlü oluyor her vedam. Yarım gün okula gidince bile bugün çok yoruldum azcık dinleneyim halindeyim. Yürüyüş yapsam ne iyi olur diyorum ertesi gün lafımdan cayıyorum. Ders çalışayım evdeyim nasılsa diyorum kitabın 2. sayfasında darlanıp kitabı kapatıyorum. Erken kalkıp düzgünce kahvaltı yapıp okuluma gideyim diyorum saati erteliyor son anda kalkıp üstünkörü bir şeyler atıştırıp öyle okula gidiyorum. Tüm bunları sorumlusu olarakta Mart ayını suçluyorum.

Kısacası bahar gelsin, çiçek açsın, börtü böcek etrafı sarsın istiyorum.

6 kişi ahkam kesmiş:

Adsız dedi ki...

Aynen bahar gelsin artık. Bir türlü gelemedi, ona yanarım.

İstanbul da yağmurlu. Bahar havasından, bahar havasının yorgunluğundan da eser yok. Ben sadece bahar gelsin istiyorum artık, yorgunluğunda da değilim. Kazaklardan, kalın kalın kıyafetlerden bıktım usandım valla.

Hatta direkt yaz gelsiiin. :)

Selnur Güneş dedi ki...

hiç dinlenemedigim için ben coktan adapte oldum martın yorgunluguna ama hava değişimi yüzünden sinir krizleri geçirdiğim dogrudur. Üstüme bir şey almiyim ya hava açık dersin, eve sırılsıklam dönersin. hiç hoş şeyler değil.

! incebellibardak dedi ki...

al benden de o kadar, üstelik vizeler kapıya dayandı kpds si ales i hepsi sıraya girdi, sonumuz hayrolsun :)

Adsız dedi ki...

bu konuda inan yalnız değilsin canım yaa hele o yorgunluk yataktan kopamamaa cok fena:/
http://stylishwho.blogspot.com/

Duygu Senyurek dedi ki...

ewtt gelsin artık ist daha soğuk=(

Inggrid Monalita dedi ki...

hi sweetie,

Your blog is so lovely, adorable =, and interesting. I love your blog! REALLY!

Wanna follow each other dear?

Have a nice day!
-Inggrid
http://miss-monaa.blogspot.com