17 Nisan 2012 Salı

Kimlik Bunalımı Yaşıyorum


























Pazartesi proje dersi ve tam gün okulda olma zorunluluğu, Salı ve Çarşamba öğleden sonra olmak suretiyle 2 gün okul hayatı. Perşembe, Cuma tam gün gerekiyorsa Cumartesi de iş hayatı. Geri kalan vakitlerde ise bitirme projesi. Haftanın 3 günü öğretmenlerin hala çocuk olarak gördükleri öğrenci modundayken ve de etrafımda sadece yaşıtlarım olan okul arkadaşlarım varken, Perşembe ve Cuma günleri çoğunlukla benden yaşça büyük olan ve belli bir süre iş hayatında bulunmuş ve bulunmaya da devam eden iş arkadaşlarım var. Bir yandan son söz öğretmenlerin diğer diğer yanda ise yönetici ve patronların. Daha önce de stajyer olarak üç kez çalıştım ama bu kez hem okulu hem stajyerliği aynı koltuğa koyunca epey bir enteresan durdu yani.

Yanlış anlaşılmasın hayıflandığım falan yok. Sadece ilk haftaların getirdiği oryantasyon süreci benimkisi. Diğer bir yandan geçtiğimiz 2 hafta içerisinde birçok deneyim kazandım diyebilirim. Şu an için iş hayatında bir adım öndeyim. Birçok panel ve seminerlere katılıyor, iletişim sektörü hatta ve hatta diğer sektörlerden de farklı insanlarla tanışma olanağı buluyor, her gün yeni bir sosyal medya aracını daha yakından tanıyorum. En önemlisi de iş ortamının tadına varıyorum. Gelecek günler ne getirir bilinmez ama ben sadece farklı olabilmek adına bugüne kadar yaptıklarımın bir şekilde karşılığını bulmasını istiyorum herkes gibi.

Bu aralarsa Monocache markasının Facebook ve Blog sayfasında hesabında bende ara ara yazmaya başladım. (Reklamcılık okuyan birinin reklam yapıyor olmasını yadırgamazsınız umarım.) Monocache seveceğinize inandığım tarz sahibi bir marka. Dilerseniz sayfalara mutlaka beklerim. Bir sonraki postta görüşmek üzere ayrıca öperim.


3 kişi ahkam kesmiş:

guzellerguzelinergiz dedi ki...

bende zamanında hem staj yapmıs hemde okula devam etmıstım.
ne zaman kı okul bıttı daha dıplomayı almadan bır acentanın kapısının onunde buldum kendımı...
baktım calısıyorum ve suan toplayınca 14 sene olmus onu goruyorum.

VuslaT dedi ki...

Bizde seviyoruz seni.Reklamları severiz. Sen yapınca daha çok severiz.

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

guzellerguzelinergiz, tam 13 sene demek, darısı benim başıma.

VuslaT Çok çok sağol, hep sevin çok sevin beni :)