8 Mayıs 2012 Salı

Adını Ergen Koydum


Ergenlerin sahip olduğunu potansiyel gerçekten beni çok korkutuyor. Özellikle de ergen kızların. Yakınmamın temel sebebine gelecek olursan bugün okulda yaşanan söyleşiyi örnek verebilirim. Okulumuzun bahar şenliği için Atiye'yi getirdiğini daha önceki yazımda söylemiştim. Konserin yanında söyleşiler de vardı bahar programında. "Adını Feriha Koydum" dizisinin bazı oyuncuları ağırlandı bugün okulda. Malumunuz genç ergen kızlarımız aralarında bu aralar "Adını Feriha Koydum"un Emir'i Çağatay Ulusoy pek popüler. Önceden okulumuz söyleşisine Çağatay Ulusoy'un geleceğine dair hiç bir bilgi gelmemesine karşı okulumuz her ihtimali göze alarak gelen liseli kızların izdihamına çoktan uğramıştı bile. Nereden duydular, nasıl dersten kaçıp geldiler bilemiyorum. Okulun kapısından alınmayan ve kapı önünde ağlayan liseli kızlar mı dersin yoksa içeri girebilmeyi becermiş ve birbirlerini çiğnemekle meşgul liseliler mi. Söyleşiye zar zor girdikten bu kez sırada söyleşiyi atlatabilmek kalmıştı. Okul görevlileri toplamda bir saat sürecek söyleşinin ilk yarım saatini ergen kızların çığlıklarını bastırmaya çalışmakla geçirdiler. Soru sormak yerine "aşkım seni çok seviyorum" diye mikrofona bağırmayı tercih edenler kızlarımız da vardı tabii. Biz çocuğunuz ablası yaşında olduğumuzdan bize Çağatay Ulusoy pek bir toy geldi. Hele de Barış Kılıç gibi biri varken Çağatay'da kimmiş yahu demeden duramadık.

Vaktinde bizde ergen olduk ama konserde falan bağırırdık en fazla. Zaten bağırdığımız kişilerde Duman, Manga vesaire gibi rock konserleri olurdu. Bağrışmalarımız müzikle kaynar giderdi. Söyleşide bağırmanın anlamını ise çözebilmiş değilim henüz.

Velhasıl dün Keremcem, bugün Çağatay Ulusoy yarın bir başka birisi olacaktır mutlaka. Ergen kız direnişi ve platonik sanatçı sevdası bugüne kadar engellenemedi, engellenebilecek gibi de gözükmüyor.


7 kişi ahkam kesmiş:

tersimpiçtir dedi ki...

Ergen kelimesi bile bunlara az geliyor.Çok ergen vardır ama Feriha fanlarının acayip bir tür oldugunu kabul etmek lazım.Aklı başında insanlar çok nadir.
Çağatay yazık yavrum ilk projesinden korkup kaçacak.

Selnur Güneş dedi ki...

ben keremcem diinleyen bir üniversiteli görmedim ömrümde. üniversite festivalinde genelde rock grupları yer alır. aksi halde böyle ergen istilası yaşanıyor :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

tersimpiçtir, aynen ya sorma çocuğu parçalıcaklar. Hayır anlamadığım dizideki Levent kaptan/ hoca (Barış Kılıç) dururken tüysüz Çağatay'ın nesi yakışıklı yahu.

KIZILGIN, aynen bende görmedim özel olunca nerde topçu popçu çağırıyolar işte.

Merak insanı dedi ki...

olay ergen olmak mı ergen kalmak mı sizce?

http://lukuslife.blogspot.com/

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

Merak insanı, olay ergen olmak sorunsa ergen kalmakta ısrarcı olmak bence.

Mert dedi ki...

gülelim mi ağlayalım mı belli değil. Yani ergenlikte böyle şeyler olmasına rağmen, bir çoğu ileride yolunu buluyor aslında. Ama mesela 'justin bieber'cılar' falan ne olacak bilmiyorum :) üzülüyorum biraz, vahim bir durum. Güzel dile getirdiniz, teşekkürler...

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

Yorumunu okuduktan sonra tam da Twitter'ın Google Gerçekleri sayfasında tam da şunu gördüm.

Ortalama her iki saniyede bir, en az 19 kız Justin Bieber’a tweet atmaktadır.

Ayrıca yazıyı beğenmene sevindim, rica ederim. :)