30 Aralık 2012 Pazar

Ben Her Kış Hasta Olurum


Bu sene ilk kez sonbahar ayını hastalıksız geçirdim diye seviniyordum. Hatta 'kesin olcam yeaa' diye bir kaç kez evde kırıklanmış, nezle ya da gribin yollarını ilaçlarımla beraber gözlemiştim. Son derece hazırlıklıydım yani. Blogumu uzun süredir takip edenler bilirler. Her hasta olduğumda burada yazılarımla isyanımı ederim. İlaçlardan, yatağa mahkumiyetten, burun damlasından falan yakınırım hep. 

Ancak bu kış tam atlattım derken sadece bir güncük hava ve yer değişikliği yetti bana. Mikroplarım hasret kaldıkları bünyelerine uzun bir aradan sonra tekrar geri döndüler. Burun tıkanıklığı, hapşırma falan derken nezle olarak buldum kendimi. Elimde tuvalet kağıdı, tatlı boğaz kaşıntısı, televizyon karşısında yastık yorgan kombini, sönüp giden yeni yıl coşkusu... (hoş coşulası bir planım yoktu ya!) 

İşin özeti, 2013'e en az derecede hasta girmek için şuan çabalıyorum. Yarın tekrar senenin son yazısı ile burada olacağım. Benim kalın, sağlıklı kalın. 
  
(Dip not: Bu arada bu yazıma görsel ararken bunu buldum. Cidden ne pratik icattır. Japonlar yapmış aga dedim bir kez daha kendi kendime. Bir kez daha adamlara saygı duydum. Yeni yıl hedayem olarak her türlü makbulümdür.)



7 kişi ahkam kesmiş:

Unknown dedi ki...

Hasta ne zaman olsam ikinci lafım ölmek isityorumdur

Smart Learning Hub dedi ki...

geçmiş olsun. görsel cuk oturmuş. daha önce bir yerlerde görmüştüm sanırım.

cem dedi ki...

mutlu yıllarrrrr

(o bıyık ne yav )

!_ ( ) !\/! A x dedi ki...

Ben de eskiden cok fazla hasta olurdum. Imunex diye bir bagisiklik sistemi guclendirici kapsul var.Siddetle tavsiye ederim. Yillardir adam akilli hasta olmuyorum ki surekli ben de ayni durumdaydim. Domuz gribi furyasini bile atlattim etrafimda onca hasta insan varken...

maviye iz süren dedi ki...

Merhaba:)
geçmiş olsun bir de iyi seneler:)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

Herkese hem yeni yıl hem de geçmiş olsun dilekleri için çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız. :) Sizlere de sağlıklı, mutlu, başarılı ve huzur dolu seneler.

Adsız dedi ki...

Ahkam Kesmek dikkatimden kaçmadı değil. Haddim değilidir. :)

Aklıma Can Yücelden bir şiiri getirdi yazın :)