10 Şubat 2013 Pazar

Puzzle'ımın Son Parçasına



Hayatımın tamamını bir puzzle'a benzetirsem, bu puzzle'ın en son ve en tamamlayıcı parçası sen olurdun. 

Bilirsin, diğer parçaları olduğunda da puzzle var ama son parçasıdır puzzle'ı anlamlı kılan. Sen de hayatımda tüm kalan şeylere anlam katan ve anlamlı kılan o son parçasın. 

Nasıl puzzle'ın o son parçası olmayınca o puzzle yarım kalır, bir işe yaramaz ve anlamsızlaşır. Benim hayatım da sen olmadığında yarım kalır ve anlamını yitirir.

Bu sene de olduğu gibi hep yanımda ol ki puzzle'ım / hayatım anlam bulsun seninle. Birlikte nice mutlu puzzle'lar yapalım, hiç eksiksiz.
Nice birlikte mutlu yıllara,
1.000, 2.000, hatta ve hatta 18.000 parçalık puzzle'lara...


2 kişi ahkam kesmiş:

wonderlust dedi ki...

merhaba
sizi bir mim ödülüne davet ediyorum:)

http://burcinkuran-wonderlust.blogspot.com/2013/02/mim-from-muguet.html

sevgiler

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

Çok uzun zamandır mimlenmiyordum çok iyi oldu bu. En yakın zamanda yazıcam. Çok teşekkürler. :)