1 Ocak 2014 Çarşamba

2014 Sürprizleriyle Gelirken


2013 senesi hayli hareketli bir sene oldu herkes gibi benim için de. Nasıl olmasın? Türkiye'de bile bir sene içerisinde nice olaylar olmuş, nice kayıplar verilmişken bu ülkenin bir bireyi olarak kayıtsız kalabilmek ne mümkün.

Asıl olan ise özel hayatımda birçok şeyleri atlattığım bir sene oldu. İçinde 13 geçtiğinden midir nedir, pek de hayrını göremedim geçtiğimiz senenin. Aman gene de en kötü senemiz böyle olsun demekte fayda var. 2013'de; sevdiğim insanla askerlik ve memleket değişikliği ile iki kez ayrı düştüm. Özlemin kelime anlamı dışında duygusal anlamını da tattım. Çok sevdiğim ve ilerde anne olarak görmeyi çok istediğim Gülçin Teyze'mi kaybettim. İşsizlikle sınandım, birçok mülakattan kahrolarak döndüm. Yeri geldi kendime özgüvenimi bile kaybetmeme neden oldu tüm bu olanlar. Sonra aklımda hiç olmayan KPSS'ye hazırlanmaya karar verdim. Ders kitaplarına veda edemeden, gene kitaplarıma geri döndüm. Özetle iyisiyle kötüsüyle bir yılı geride bıraktım.

Bu sene ise sürprizleriyle geldi bana. Yılbaşını evde PTT (pijama-terlik-televizyon) üçlüsüyle geçirmeye adapte olmuşken kendi birden bir sürprizin içinde buldum. Sevdiğim insanın sürpriziyle (İstanbul'dan çıkıp gelmesi) kendimi dışarıda buldum. Olanların hızını idrak edememişken bir de üzerine evlenme teklifi aldım. Ve üçüncü yılımıza aylar kalmışken sevdiğim insanla hayat boyu birlikte olma sözüne dair adımımı (adımımızı) attım. Özetle 2014 en büyük sürpriziyle girdi kapımdan.

2014'ün ileriki zamanlarda neler getireceği bilinmez. Herkes için ise en iyisini getirmesi tek dileğim.

Herkes gibi ben de her gelen günden umutluyum. Hakkımızda hayırlısı.






10 kişi ahkam kesmiş:

ilke Çevik dedi ki...

mutluluklar dilerim şimdiden.
allah devamını erdirsin :)

ilke Çevik dedi ki...

mutluluklar dilerim şimdiden.
allah devamını erdirsin :)

isimyoktublog dedi ki...

Mutluluklar :))

Lezzet Senfonisi dedi ki...

Yeni bir yıla daha iyi bir giriş olamazdı canım çok şanslısın, çok sevindim. Dilerim 2014 hayalini kurduğun herşeyin gerçeşleştiği buram buram aşk dolu bir yıl olur.
Sevgiler, mutluluklar ;)

bircanın renkli dünyası dedi ki...

mutlu yıllar bloğuma bekşerım sevgıler

Muzurella dedi ki...

ayy ayy ne güzel başlangıçlar!

çok daha güzel şeylerle dolsun 2014 :)

seynill dedi ki...

ayy çok hoş,mutluluklar o zaman şimdiden..=)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

Herkese tüm iyi dileklerin için teşekkürler. :) Herkesin mutluluk, aşk ve sevgi dolu bir yıl geçirmesini diliyorum. :)

Adsız dedi ki...

biraz geç geldi ama, mutlu yıllaar :)

Bir hayal kur dedi ki...

daim olur inşallah her şey:) hayırlısı olsun hakkınızda:)