19 Temmuz 2014 Cumartesi

İftar Yoğurtsuz Olmaz!


Benim gibi yirmili yaşların ortasında gelmişseniz ve annelik kavramı maximum on sene uzağınızdaysa türk icadı yoğurtun tüketimine daha fazla önem vermek gerekiyor. Çok ileride yaşlanınca ise kemik erimesi gibi kadınlarda en çok rastlanan sağlık problemiyle karşılaşmak istemiyorsanız, süt, peynir ve yoğurdun tüketimi şart! Benim gibi sütle aranız çok da iyi değilse ve sütü sadece nescafe, nesquik, sahlep gibi türevleriyle tüketebiliyorsanız. Peynirle de kahvaltı dışında pek de alakanız yoksa geriye bir tek sık tüketebilecek yoğurt kalıyor.

Geçtiğimiz süre zarfında Tavsiye Kanalı bana soyadımdan çokça aşina olduğum lakin, markanın veliahtı olacak kadar şanslı olmadığım Eker markasına ait yoğurtlardan tadına bakmam için yollamış. Daha önce Eker yoğurt yemişliğim vardı. Özellikle de 250 gramdan şeklinde dört parçaya bölünmüş paketleri oldukça pratik. Al çantana her yere taşı, tükettiğin kadarını aç vs vs. Hele de iki kişilik aileler için pek bir ideal. İhtiyacın kadarını kullandığından diğer paketler taptaze bozulmadan dolapta duruyor.

Özetle yoğurt yemenin gerekliliğini bir kez daha hatırlamış oldum Eker yoğurt sayesinde. Bir de annenin ev yapımı reçeliyle karıştırılıp yenildiğinde, lezzeti ben en iyisiyim diyen meyveli yoğurt markasına yarışacak düzeyde.

Şayet siz Eker markasının yoğurtlarının tadına bakmadıysanız kampanya halen devam etmekte. Başvurunuzu Tavsiye Kanalı'na yaparak siz de iftarlarınıza ayrı bir tat katacak Eker yoğurdu sofranıza buyur edebilirsiniz.

Dip not: Bu arada ürünlerin yanında bir de çiçek tohum kartı yollamışlar. Henüz ekmedim ancak yakın zamanda ekeceğim. Bakalım ortaya nasıl bir çiçek çıkacak.


0 kişi ahkam kesmiş: