8 Temmuz 2014 Salı

Sınavın Ardından


Daha önceki yazılarımda KPSS hazırlanmakta olduğumu belirtmiştim. Bir seneye yakın bir süreyi bu sınava harcadıktan sonra tüm çalışmalarım sınava giren birçok arkadaşım gibi benim de bir işime yaramadı. Puanım kaç gelir bilinmez ama kendimi de içine dahil olarak binlerce kişinin emeğini kağıt gibi buruşturup bir güzel çöpe attılar.  Ola ki atanırsam, mucize olur.

Son bir senede bir yerlere gelir miydim bilinmez ama mesleğimde ilerlemek adına bir şeyler yapabilirdim oysa ki. Ama gelin görün ki aile baskısı, özel sektör uzunca süreler iş bulamama KPSS'yi bir son çare gibi sundu önüme. Ben de madem hayat tecrübesi olan insanlar bu kadar ısrarcı belki de denemeliyim dedim. Hep burnumun dikine gidiyorken, bu kez etrafımdakilere kulak vermekte yarar buldum. En önemlisi de idealimdeki işten çoktan geçmiş, uzun süre işsizlikte sınandıktan sonra ne iş olsa yaparım abi kafasına ermiştim.

Bu zaman zarfında da blogumu epey bir ihmal ettim farkındayım. Diğer yandan da bir o kadar mahcubum. Telafi için döndüm aslında. Sadece blogun değil, birçok şeyin telafisi. Belki de geçen bir koca bir yılın... Bundan sonra önümde yeni, muhtemelen de bolca kavisli bir yol(lar) var. Bir yol ayrımını ise gerimde bıraktım. Artık güzel şeyler olsun, son iki yılda aşırı dozda hayal kırıklığı yaşamışken artık benim de yüzüm gülsün istiyorum. Hepsi bu!

Bu arada hayatımda sevindirici şeyler de olmadı değil tabii. Ama bunu diğer yazımda ayrıntılı bir şekilde yazacağım. Hoşçakalınız.

Dip not: Bu süre zarfında hayal kurmamayı öğrendim. Çünkü ne kadar fazla hayal kurarsan, bir o kadar hayal kırıklığı yaşıyorsun. Yılgınlıklarla doluyor bünyen. Sanırım akışına bırakmak en iyisi.


4 kişi ahkam kesmiş:

ÇITIR dedi ki...

duygularıma tercüman olmak böyle bişey olsa gerek. yaşadıklarımız aynı olunca yorum yazmadan geçmek istedim :) dilerim herşey istediğiniz gibi olur bundan sonra

Ra55 dedi ki...

Merhabalar.

Şöyle bir dünya tarihine bakıyorum da insanlar açısından şu zaman aralığında dünyaya gelen insanlar çok şanslı insanlarmış diyebileceğimiz bir dönem var mıydı diye düşünüyorum ve nankörlük etmemek adına kendi dönemimi şanslı bir dönem olarak addediyorum.

Yıl 2014... İşşizlik çığ gibi, aileler birbirlerine destek olmadıkları sürece geçim çok zor. Üçüncü dünya ülkelerinde ve İslam coğrafyasında kan gövdeyi götürüyor. İnsanlar bunalımda. İntihar vakalarında çok büyük bir artış var.

Her şeye rağmen, "HEP İYİ YANINDAN BAKMAK" zorundayız.

Size başarılar dilerim. Cenab-ı Hakk, inşAllah emeğinizi zayi etmez. Her şey gönlünüzce olsun.

Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun efendim, saygılarımla.

D.Yrtsvr dedi ki...

ben de duygularınızı paylaşıyorum..başarı, emek, bilgi vs. hiçbir şeyi ölçmedi bu sınav..emeklerin hepsi çöpte..hakkımızda hayırlısı olsun...
sevgiler

loverK dedi ki...

Senin de dediğin gibi ne desek ahkam kesmiş oluruz ki aslında söylenecek bir şey de yok :/
Sadece ben başımıza gelenlerin bizim için en hayırlısı olduğuna inananlardanım umarım istediğinden çok daha güzel şeyler çıkar karşına, karşımıza :)