24 Aralık 2014 Çarşamba

Uzun Bir Molanın Ardından Tekrar Burdayım!

Yaz tatili tadında uzun bir molanın ardından bloga geri dönmüş bulunmaktayım. Dört yıl boyunca aralıksız blogta bir şeyler paylaşırken belki de kendimi özletmek istedim kim bilir. Belki ufak bir kafa tatili, belki içine kapanıp kendini dinleme... Artık ne ad verilirse.

Bu süreçte birçok şeye alıştım aslında. Medeni durumumun nişanlı olması, kamuda çalışma fikrinden dönüp dolaşıp özel sektörde iş arama durumuna ve duygusal gelgitlere...

Ayrıca dört ay boyunca Aristolog Reklam& Sosyal medya blogu ve Vera Luz mücevherat markasının kurumsal blogunda yazılar yazdım. Yakın zamanda Vera Luz'un blogundaki blog yazarlığı görevini tekrar kuruma geri versem de dört aylık bir süreç benim için eşsiz bir deneyimdi. Vera Luz markasının ürünleri her ne kadar paha olarak beni aşsa da markayla haşır neşir olmak manevi olarak ayrıca bir mutluluk yaşattı bana. Değerli mücevherler hakkında da epey bir aydınlandım laf aramızda. Gerçek pırlantayı ayırt edecek kıvama geldim. Yazılarımı merak edenler buraya tıklayarak yazılarıma ulaşabilirler. 

Bloga ara verdiğim süreç içerisinde birçok şey de biriktirdim aslında. Birçok film izledim, kitaplar okudum, ders çalıştım, arkadaşlarıma vakit ayırdım, mülakatlara gittim. KPSS sürecinin ardından ihmal ettiğim birçok şeyi gerçekleştirdim. 2014 senesinde düşlediğim birçok şeyi yaparken, bazılarını da ister istemez 2015'e iteledim.

Yazmaktan kısa bir süre uzaklaştığım zaman zarfında neler biriktirmişim önümüzdeki yazım da yazmaya başlayacağım. Bakalım bu süreçte neler yapmışım, neler yaşamışım.




5 kişi ahkam kesmiş:

ayseM dedi ki...

yeniden hoşgeldiniz diyelim o zaman :)

Unknown dedi ki...

Tekrar hoşgeldiniz :)

Zeugma dedi ki...

Bu güzel blogun yazarı iyi ki geri dönmüş, hoş gelmiş :)

bilge dedi ki...

hoş geldiniz bende geri dönenlerdenim..sevgi ve dostlukla..

Ahu Kader dedi ki...

Hosgeldin o zaman.