5 Ocak 2015 Pazartesi

Yeni Yılda Yepyeni Bir Deneyim Today Croissant!


Beklenen yıl 2015'in ilk günlerinden herkese merhaba. Her yıl bolca dönen yeni yıla nasıl girersen bütün yıl öyle gider geyiğinin bu sene gerçek olmasını tüm kalbimle diliyorum. Tabii yeni yıla grip mikroplarıyla girmem haricinde. Bu sene 2015'e sevdiklerimle birlikte ve dışarıda girdim. Her ne kadar yılbaşı akşamları herkes bolca alkol aldığından ve eğlencenin dozunu kaçıran kişiler olduğundan yeni yılı ev ortamı dışında geçirmek istemesem de bu inanışımı bu yeni yılda kırdım diyebilirim. Bu yeni yılı La Cigale adı verilen Fransız restoranında, taş ev-şömine-mum ışığı üçlemesinde romantik ötesi karşıladım. Eski birçok şeye olduğu kadar vintage, retro veya eskitilmiş mekanlara hayranlığı olan biri için yeni yıl daha güzel karşılanamazdı heralde. Tabii ki nişanlım sayesinde. Zira organizasyon ve mekan konusunda o benden oldukça iyidir. Hem ne demişler insan hayatına ince düşünceli ve romantik bir adamı dahil etmeli kesinlikle.

Gelelim yeni yılın ilk hediyesine. İlk yeni yıl hediyem bu kez sevdiklerimden değil, çok sevdiğim bir firmadan geldi. Fikrimühim ve Elvan'dan... Yeni yıla yakışır kırmızı bir hediye kutusu içerisinde kırmızı ambalajlı Today Croissant gönderdi bu sene Fikrimühim ve Elvan markası. Böylece ben de ilk yeni yıl hediyemi yeni yıla daha girmeden almış oldum. Daha önce başka bir markanın kruvasanını denemiştim. Çikolatası annelerimizin tabiriyle hamura "koklatılmış" gibiydi, yani bana epey yetersiz gelmişti. Today Croissant'ı ise çikolata konusunda oldukça cesur buldum. Daha sonra öğrendim ki kruvasanın %25'i çikolatadan meydana geliyormuş. Kullanılan tereyağı ve Today markası için özel mayalanan hamuru ile diğer markalardan farkını ise açıkça ortaya koyuyor.

Eskişehir'de, öğrenci topraklarında üretilen Today Croissant aslında şehri gibi tam bir öğrenci atıştırmalığı. Ayrıca gün boyu ofiste kafa patlatan çalışanlar için de ideal. Çayın, kahvenin yanında aynı sloganı gibi acıktığın her an yenebilecek bir lezzet.

Unutmadan, Elvan markası kruvasanların yanına ürüne yakışan kupayı hediye yollamış. Onun için de ayrıca teşekkür etmek gerek.

Kısaca 2015 senesine oldukça güzel bir başlangıç yaptım. Umarım sizin için de öyle olmuştur. Gelecek günlerin daha güzellikler getirmesi dileği ile. Görüşmek üzere.


1 kişi ahkam kesmiş:

DOREMİ dedi ki...

1202. izleyici, Eskişehir in tadıyla bir post hazırlamış blog sahibine mutlu yıllar diler ;)