21 Nisan 2015 Salı

Evlilik Hazırlıkları- Cilt Bakımı


Evlilik denilince aklıma düğün günü çekilen ve geleceğe hatıra kalacak fotoğraflar, hayali kurulan gelinlik, herkesin o gece gelin-damat nasıl giyinmişler, hangi aksesuarları takmış ve saçlarını nasıl yaptırmışları içeren merak dolu bakışları geliyor. Diğer yanda gün boyu koşturmanın beraberinde getirdiği düğün stresi.

Hal böyle olunca insanın psikolojisinin olduğu kadar dış görünüşününde o güne hazır olması gerek. Ben de düğünüme beş aydan kısa bir süre kala kolları sıvadım. Geçen sene nişanımdan önce yaptırıp çok da memnun kaldığım cilt bakım seansıyla işe başladım. Daha önce Slimfit Güzellik'ten sizlere bahsetmiştim. Lazer epilasyonda olduğu kadar cilt bakım sürecinde de Slimfit markası yanımdaydı. Böylelikle düğün günü ışıldayan ve tertemiz bir cilt hayaliyle yola koyuldum. Cilt bakım seansım yaklaşık bir saate yakın sürdü. Bakımı ise Cilt Bakım Uzmanı Ayla Hanım gerçekleştirdi. Öncelikli olarak cildim temizlendi ve cildimi rahatlatmak için cilt masajı yapıldı. Daha sonra peeling ile cildimin üst tabakası temizlendi ve renginde açılma sağlandı. Diğer yanda ciltte oluşan çizgiler ve yüzeysel lekeler de bu sayede yok oldular. Peeling işleminin ardından bu kez buhar banyosu işlemine geçildi. Bir süre cildim buhara tutularak gözeneklerimin açılması sağlandı. Buhar banyosunun ardından sıra yüzümdeki akne ve siyah noktaların temizlenmesine geldi. Uzunca bir süre cildimi ihmal etmişim ki biraz acılı bir süreç oldu. Ancak Ayla Hanım güleryüzü ve esprili kişiliği ile bu sürecin daha çabuk geçmesine yardımcı oldu. Gözeneklerin temizlenmesinin ardından dezenfekte işlemi uygulandı. Daha sonra ise nemlendirme maskesi ile son dokunuş gerçekleştirildi. Böylece hem buhar altında kalan cildimin kuruması önlendi hem de günlük nem oranı korunmuş oldu. Son aşama olarak ise maske yüzümden temizlenerek yüz bakım seansım sona ermiş oldu. Aynaya baktığımda ise cilt tonum açılmış ve siyah noktalar tamamen yok olmuştu. Zaten tüm süreci ayrıca YouTube'da da paylaştım. Hem okuyun, hem de bizzat değişimi izleyin istedim.  (İzlemek için tık tık!)

Özetle benim için gerçekten heyecan verici bir bakım deneyimi oldu. Kendimi arınmış hissettim. Cildime daha güvenir hale geldim. Bence bugüne dek hiç cilt bakımı yaptırmadıysanız mutlaka tecrübe etmenizi öneririm. Hele bir de sorunlu bir cildiniz varsa ayda bir cilt bakımına giderek cildinizde kayda değer bir düzelme olacaktır eminim.

Sizin de önünüzde mezuniyet, söz, düğün, nişan ve benzeri gibi süreçler varsa muhakkak cilt bakımı yaptırın derim. Özel gün ya da davetinize bir ay kadar kısa bir süre kalsa dahi cilt bakımı için hiç de geç değil. Hatta bana kalırsa özel günü dahi beklemeyin, arada sırada yaptırarak cildinizin kendisine gelmesini sağlayın.

İzmir'de yaşıyorsanız Slimfit markasını mutlaka tavsiye ederim. Güzellik merkezinin sahibi Merve hanımın mesleği Güzellik Uzmanlığı olduğundan geçirdiğiniz her süreçte en az sizin kadar titizleniyor. Merve Hanım'ın eşi de Plastik Cerrahı olduğundan gözünüz kapalı kendinizi teslim edebileceğiniz bir merkez. Adeta bakım, epilasyon ve estetik açısından yerin mutfağı. Ayrıca Slimfit'in Marka Temsilcisi Nilgün Hanım güleryüzüyle her süreçte yanınızdan hiç ayrılmıyor, sizi yüreklendiriyor. Kısaca unutmayacağım ve oldukça faydalı bir bakım seansını ardımda bıraktım. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Hoşçakalın. :)




10 kişi ahkam kesmiş:

dilekce54.blogpot.com dedi ki...

Kesinlikle bilinçli ellerde yaptırılması lazım cilt bakımının. Yazı evliliğe hazırlananlara da rehber olacaktır :)

birgulunlezzetleri dedi ki...

Artık adım başı güzellik salonu yazısı görüyoruz. Ya kaliteli yer ya ev diyorum bende.

Unknown dedi ki...

Güvenilir ellerde olursa cilt bakımı elbette ki iyi gelir....:)) Sevgiler..:)

Kızsal Şeyler dedi ki...

Cilt bakımı doğru uygulandığında çok güzel sonuçlar veriyor :) ama düzenli yaptırmak gerek

Unknown dedi ki...

Tabii ki haklısınız, çok faydası olur.Amatörce evde bile yapıldığı zaman kendimizi daha iyi hissediyoruz.Sevgiler...))

Sofradabuluşalım dedi ki...

Paylaşım için teşekkürler yol gösterici bir yazı olmuş.Sevgiler..

audrey dedi ki...

cilt bakımına ben de bayılırım.

Unknown dedi ki...

Cilt bakımı konusunda çok haklısınız. Kendimize bu hediyeyi en azından 3 ayda bir verebilsek harika olur.

sihirlimavi dedi ki...

Cilt bakımı gerçekten önemli. Yaptığımız makyajın bile kaliteli olmasını sağlıyor.
İzmirliler, önerinizi dikkate alacaktır, sevgiler...

makyajliyorum dedi ki...

Merhabalar blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım. Banada beklerim. Sevgilerle...

www.beautybygizzy.blogspot.com.tr