31 Aralık 2015 Perşembe

Yeni Yıl, Yeni Umutlar


Kaç senedir bu blogta kaç yeni yıl yazısı yazdım hesabı yok. Ama oldukça fazla olduğunu biliyorum. Gelelim veda etmekte olduğumuz yıla. Neler yaşanmadı ki şu koca senede. Benim açımdan geçtiğim sene heyecan dolu başlangıçların yaşandığı bir yıl oldu. Hem de ne başlangıçlar. Evlendim, yeni şehre taşındım ve bence en önemlisi ailemden ilk kez ayrıldım. Tabii her zaman her şey dört dörtlük değildi. Unutulmaz heyecanlar, uyutmayan stresler, geleceğe yönelik kaygılar ve birçok duygularda yaşadım geçtiğimiz koca bir senede... Geriye tek eksiğim kaldı o da yeni şehirde mutlu olabileceğim bir işe girmek. O yüzden 2016'dan iş dışında fazla bir beklentim yok. Milli piyango bile almadım hayallerimi büyük tutmamak için o derece. Yatta, katta, malda gözüm yok. Tabii sağlık, mutluluk ve huzur ise olmazsa olmazlarımdan her sene olduğu gibi.

Gelelim yılbaşı kutlaması hazırlık ve beklentilerine. Çok mu anlam yüklüyoruz gelen bir seneye bilmiyorum ama gene de umut etmek güzel şey. Her ne kadar son günlerde yeni yıl Hristiyanların bayramıdır dense de bu söylentiyi mantıksız buluyorum. Zira dini bayram inanç meselesidir. Müslüman olmayan biri de sırf sağlıklı olduğuna inandığı için oruç tutabilir misal. Ama farklı inanca sahip olduğundan bu oruç onu müslüman yapmayacaktır. İki ağaç süsleyip, noel babalı, geyikli aksesuar edindik diye kimse dinden de çıkmaz, başka din özentisi de olmaz benim nazarımda. Hem ne mutlu ki küçük çam ağaçları süsleyerek, birbirimize hediyeler alıp kendimizce küçük heyecanlar ve mutluluklar yaratabiliyorsak. Bence hiç bir sakıncası yok. Hatta bence karamsar olduğumuz şu günlerde bir nebzede bir araya gelip, yiyip içerek, kar topu oynayıp, kardan adam yaparak bir gece dahi olsa gönlümüzden geçeni yapmak bir gereklilik gibi de.

İşin özeti inşallah önümüzdeki sene arzu ettiklerinize sahip olduğunuz ya da bir nebze de olsa onlara yaklaştığınız umut ve mutluluk dolu bir yıl olur. Geride bıraktığınız bu senede edindiğiniz tecrübeler yanınıza kar kalır. Yaşadığınız üzüntü ve hayal kırıklıkları ise mutluluk ve sevinçlerle değiş tokuş edersiniz. Ve de en önemlisi herkese sağlık ve huzur diliyorum. Arayanlara ise aşk ve kariyer dolu bir yıl. Seneye görüşmek dileği ile.





3 kişi ahkam kesmiş:

Ece Evren dedi ki...

Derli toplu ve çok güzel bir yazı ve veda gibi olmuş 2015 e ,yeni yılda dileklerinizin gerçekleşmesi dileğimle.

Unknown dedi ki...

Ne kadar samimi bir yazı, elinize sağlık . Yeni senede tüm dileklerinizin gerçekleşmesi dileğiyle, İyi yıllar :)

notdefterimden dedi ki...

Mutlu,sağlıklı yıller dilerim