23 Eylül 2020 Çarşamba

İnternette Hem Keyifli Hem de Verimli Zaman Geçirmek İçin Elele.com.tr


Kendimi bildim bileli aylık Elele Dergisi’ni takip etmekten büyük keyif alırım. Aslında piyasada çok sayıda aylık kadın dergisi mevcut ama tüm denemelerim sonucunda, benim için bu diğer dergilerden hiçbiri Elele’nin tahtına aday olamadı. Çünkü ben, Elele Dergisi’nde aradığım her konuyu bulabiliyorum. İster sağlıklı yaşam olsun ister moda, ister kadın erkek ilişkileri ister astroloji; Elele’de bu konuların her biri keyifli ve akıcı bir üslupla işleniyor ve derginin tamamında iç acıcı görseller bulunuyor. En sevdiğim yazarların Elele’de yazıyor olması da cabası.

Dergiyi düzenli olarak satın alıyor olmam, internet sitesini de her gün ziyaret etmediğim anlamına gelmiyor. Çünkü Elele.com.tr her gün güncelleniyor ve keyifli içerikleri ile günümü güzelleştiriyor. İş arkadaşlarım sabahları ofise gelince ilk iş sosyal medya hesaplarına bakıyor, benim ise ilk açtığım sayfa Elele.com.tr oluyor. Bu da yeni güne çok daha pozitif bir biçimde başlamamı sağlıyor. Elele internet sitesinde ilk iş burcumun günlük yorumlarını okuyabiliyor, ünlüler bölümünde son dedikoduları öğrenebiliyor ya da o akşam ne pişirsem derdime çare olarak yemek bölümündeki tariflere göz atabiliyorum.

Elele.com.tr’nin en sevdiğim taraflarından biri de hem her gün güncellenmesi hem de dönemsel olarak işe yarayacak içerikleri bizlere sunması. Örneğin yaz döneminde güneşten korunma yöntemleri anlatılırken, kışın saçlarımızın kurumaması için ne yapmamız gerektiğini, hiçbir ekstra araştırma yapmak zorunda kalmadan öğrenebiliyoruz. Bunların haricinde Oscar Töreni ya da Altın Küre Ödülleri gibi önemli etkinliklerin haberlerini ve kırmızı halıda giyilen elbiseleri de yurtdışı ile eşzamanlı olarak takip edebiliyoruz.

Elele.com.tr internet sitesinde yer alan içerikler yalnızca eğlence amaçlı değil. Kadınların günlük hayatlarını kolaylaştıracak ya da yaşadıkları bazı sorunlara çare olacak pek çok konu da burada mevcut. Özellikle sağlık ve bebek kategorilerinde oldukça faydalı içerikler yer alıyor. Bununla birlikte güzellik ipuçları, en yeni kozmetik ürünleri, kadın erkek ilişkileri için tüyolar, yazın gidilecek plajlar veya kışın gidilecek en popüler kafe ve restoranlar da Elele editörleri tarafından düzenli ve güncel olarak bizlere sunuluyor.



6 kişi ahkam kesmiş:

audrey dedi ki...

eskiden beri pek severim elele dergisini..

BlogluYORUM Gökçe Bağtır dedi ki...

Eskiden çok severdim, ne zaman ki reklamlar içeriklerin önüne geçmeye başladı almaktan vazgeçtim. İnternet sitesine hiç bakmamıştım.

lezzettramvayı dedi ki...

eskiden çok okurdum ama şimdi fırsat buldukça okuyorum

Makyaj Kelebegi dedi ki...

Yıllar yıllar önce ilk aldığım dergi Elele'nin bir yılbaşı sayısıydı;)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Yıllardır dergi takip etmiyorum gençlikte bayılırdım ama sonra birden dergi mi okuyorum reklamları mı izliyorum arasın da kalınca bıraktım.
kucak dolusu sevgiler canım.

Cudi dedi ki...

Bu makalede gösterdiğiniz çaba övgüye değer. Elle candır.