6 Haziran 2020 Cumartesi

İzdivaç Can Simidi; DüğünBuketi.com


Bitmeyen düğün dernek yapmışlar derlerdi de inanmazdım. Nereden çıktı bu düğün mevzusu derseniz. Son zamanlarda bolca duymaya başladığım bir izdivaç sitesi DugunBuketi.com ama öncesinde anlatılacak başka şeyler var. Kış mevsimine sayılı gün kalmışken eş dost ısrarla söz, nişan ve düğünlere devam ediyor sayın seyirciler. Biz sıramızı savmış, eleğimizi asmışken bitmeyen düğün dernek sezonunda sürüklenmeye devam ediyoruz. Nereden çıktı bu isyan dediğinizi duyar gibiyim lakin isyan etmeyecek gibi de değil a dostlar. Düğünde eğlenmesi iyi hoş da düğün şehir dışında olunca yol yorgunluğu, kalacak yer derdi, bilmediğiniz yerde bilmediğiniz kuaförlere kurbanlık koyun misali saçlarını korka korka emanet etme hissiyatı. İşte tüm bunlar birleşince küçük çaplı gerilim filmine dönebiliyor hayatınız.

Geçtiğimiz hafta sonu bu senenin bilmem kaçıncı nikahına katılmış bulunduk. Yakın dostlarımızın düğününüde iadeyi ziyarette bulunurken atalarımın köçekliğinden gelebileceği antropolojik şüpheler doğrultusunda epeyce bir göbek attım, gerdan kırdım. Bu sefer düğüne daha bir canı gönülden katıldım diyebilirim. Zira İzmirli gelin olmasam da İzmir'den gelinim ben de kendi çapımda. Eksik kalacak değildim ya. Damat tarafı olunca kızı aldık tey tey nidalarıyla dolandık durduk tüm gece. Hoş gelinimizi de daha önceki aylarda evimizde misafir ettiğimizden yabancı değil, o da bizden biri oldu.

Diğer yanda İzmir'de düğüne katılmak beni kendi düğünümüze götürdü. Nostaljik bir tat bıraktı damaklarda. İzmir'de evlenip İstanbul'a yerleşince burnumun direği sızladı İzmir İzmir diye. Koskoca 2 sene geçmiş İzmir'e veda etmemin üzerinden. Hey gidi hey. O dönemden beni takip edenler bilirler. Düğün süreçlerimin hepsine blogumda aşama aşama yer vermiştim. Kına alışverişinden tutun, davetiyesine, düğün fotoğrafçısından tutun, kuaförüne, gelin arabasından düğün mekanına, gelinliğine kadar yememiş içmemiş hepsinden bahsetmiştim. O zamandan beri sık sık düğün hazırlıkları ile ilgili mail atanlar oldu. Özellikle de İzmir'de düğün planlayanlar ağırlıktaydı. Ben de artık vakti geldi deyip harika bir düğün tavsiyesi ile aranıza döndüm. Hem de ne dönüş.


İzmir'den çok taze bir girişim; DugunBuketi.com Bakmayın İzmir'den dediğime sınırlarını aşmış. Ankara ve İstanbul'da da hizmet veriyor. Bu da neymiş ya böyle dediğinizi duyar gibiyim. DugunBuketi.com sitesi evliliğe gün sayanlar için can simidi niteliğinde online hizmet veren bir site. Sitede nişan mekanları, kına mekanları ve düğün mekanları, yemekli düğün, kır düğünü vs. kısaca o en özel gününüzde hayalinizdeki mutluluğu yaşamanızı sağlayan, en uygun düğün mekan seçeneklerini sizlere sunuyor. Sıcacık koltuğunuzda otururken dilediğiniz düğün mekanını inceleyebiliyor. Size en uygun düğün fiyatlarını kolayca alabiliyorsunuz. Sadece düğün mekanı seçenekleri ile de sınırlı değil. Fotoğraf ve video çekimine, düğün orkestrasından gelin saçına kadar tüm hizmetleri sunuyor. Hizmetlerin ayrıntılı özellikleri, (düğün mekanı kapasitesi, ışık, sahne durumu vs.) çalışma gün ve saatleri ve en önemlisi mekan ve hizmetlerle ilgili deneyimleyenlerin yorumları. Blogumda an ve an paylaştığım düğün hazırlıkları aşamaları için kapı kapı dolaştığım dönemde bu site nerelerdeymiş sormadan edemedim. Deneme yanılma yöntemi ile arayıp bulmuştum birçok şeyi. Kısaca bizim zamanımızda yoktu böyle siteler. Hey evlenecekler kıymetini bilin.




6 kişi ahkam kesmiş:

printesavisina.blogspot.com dedi ki...

Bonne Nouvelle Année 2018!

inanç organizasyon dedi ki...

Güzel çalışmalar yapıyorsunuz

Pembe Peri Organizasyon dedi ki...

Yazı için teşekkür ederiz.

Ankara Nişan Organizasyon, Söz Organizasyonu ve Doğum günü organizasyonları için bize ulaşabilirsiniz. Masa süsleme ve kiralama hizmeti vermekteyiz.

newstic dedi ki...

izmir candır

yamaç paraşütü dedi ki...

tebrikler güzele çalışma.

sünnet organizasyonu dedi ki...

çok iyiçalişmala tebrik edrim başarilar dilerim çok guzel bir makale